Even om mezelf een beeld te geven hoelang het zou kunnen duren Hoe snel was je zwanger van je eerste kindje? Vul je antwoord in op de poll en laat een leuk berichtje achter met de exacte ronde! Dankjulliewel
De eerste in ronde 1 de tweede in ronde 6 de derde in ronde 1 maar was een mk en deze baby in ronde 2 na de mk
Bij ons was het ronde 7 raak, als ik de twee halve ontpil rondes niet mee tel in ronde 5. Zooo onwerkelijk als het dan echt zo is. Moet er nu nog aan wennen en kan niet wachten tot de eerste echo. Ik voel me prima, alleen gevoelige borsten, beetje moe en koffie smaakt niet meer . Ben benieuwd of de echte kwaaltjes nog komen. Ik ben de laatste twee rondes bezig geweest met ovutesten. Zo wist ik beter wanneer de eisprong was, maar vooral ook wanneer ik ongeveer ongesteld moest worden. Gaf me wel rust in die laatste spannende week voor de NOD. Succes met zwanger worden, ik hoop dat het snel raak is!
Dankje! Hoop ik ook! Ik wilde ook ovutesten gaan gebruiken vooral omdat men cyclus niet zo regelmatig is
Bij de eerste in de 1e ronde en nu eigenlijk ook in de 1e ronde (weliswaar na al een paar maanden eerder een ronde te hebben gehad van 4 maanden zonder eisprong, dan paar maanden pauze, dan 1e ronde met clomid)
Zo, even de statistieken een beetje realistischer maken hoor! Ik heb bij mezelf het aantal rondes niet meer bijgehouden. Na 3,5 jaar medische molen met allerlei ingrepen en behandelingen ben ik nu eindelijk zwanger van ons eerste kindje. We hadden er al bijna niet meer op durven hopen ...
Nou, wij zijn ruim 1,5 jaar bezig geweest. Het aantal rondes weet ik niet precies meer, want er zaten een paar hele lange tussen vanwege de PCO. Pas toen ik met Clomid ging starten, kreeg ik wat meer regelmatigere cycli. Als ik gokken mag, zit ik ergens tussen de 8 en 12 rondes in. Rondes met Clomid inbegrepen. Ik heb wel op > 11 gestemd, vanwege de duur van het proberen.
Tsja ik had hele lange rondes.. Gestopt 3de wk van sep. En zwanger in maart. Is dus ruim 6mnd maar ben maar 2 ongesteld geweest.. Dus in dat geval ronde 3. Cyclus hier is een ramp dus ons ukkie is echt een wonder!! Het had allemaal veeeeeel langer kunnen duren..