1 ronde, maar die ronde duurde wel zo'n 6 maand. Het was dus een grote verrassing en een wonder dat ik zwanger was.
Bij ons was het de 6e ronde raak... Maar door mijn lange cyclussen (heb PCOS) waren het eigenlijk 8 maanden. Ben nu 14 weken zwanger en wat zijn we verliefd op ons mini-mensje!
Ronde 0 Ik was niet eens echt ongesteld geweest nadat ik was gestopt met de pil en toen bleek ik dus al zwanger te zijn, terwijl ik dacht dat ik aan het ontpillen was
Bij ons was de eerste ronde gelijk raak. dat einigde hellaas in een miskraam. Daarna 2x ongesteld geworden en was het alweer raak. Nu al 18 weekjes in blijde verwachting!
Ronde 4. Vriendlief zei nog erg overtuigd "deze ronde is het raak..." Ik geef hem niet graag gelijk, maar in deze situatie toch wel!
In ronde vier was ik zwanger van de oudste. Daarna in eerste ronde, was helaas een MA Tweede kindje was 5 maanden na curretage. Daarna onverwachts zwanger door anticonceptie heen, niet goed gegaan.
In ronde 1 al! Wat een schrik en blijdschap. Inmiddels zwanger van nummer 2 en ik kon het bijna niet geloven toen ik niet ongesteld werd, maar wederom in ronde 1!
In ronde 1, meteen na pilstop. Dacht dat ik aan het ontpillen was, maar was dus gewoon al zwanger . (tweede en derde kindje overigens ook in ronde 1 , over vruchtbaarheid niet te klagen, ha ha!)
Bij de eerste in de 3e ronde raak. Bij de tweede moesten we iets langer wachten: in de 5e ronde raak.