Ik geloof dat het de achtste of de negende ronde was. Ik wilde eerst niet eens geloven dat het raak was hahaha.
Bij mijn dochtertjes dwars door correct gebruik van de nuvaring heen. Bij deze zwangerschap de eerste ronde, eind augustus mirena eruit en 1 oktober positief getest
Bij mijn dochter in 1 keer zwanger en deze zwangerschap was ook meteen na het stoppen met de pil raak. Dus 2 keer ronde 1 zeg maar. Succes, hopelijk snel raak!
50ste ronde raak... Als ik heel het Mmm traject meereken. 4 jaar en 2 maanden bezig geweest in totaal, maar het was het absoluut waard! Inmiddels bijna 15 weken zwanger! :-D
16e, eigenlijk de hoop op natuurlijke manier opgegeven ivm slechte uitslagen zaad manlief. Wonderen bestaan!
Eerste kindje ronde 1 2e Zwangershap ronde 1 helaas miskraam 2e kindje ( derde Zwangerschap) ronde 1 Vierde Zwangerschap ronde 1 helaas miskraam 3e kindje 5e Zwangerschap ook ronde 1 en daarvan nu 16 weken zwanger Mijn man en ik hebben qua vruchtbaarheid niets te klagen
Bij eerste moest ik 1 mei met nieuwe strip beginnen en niet gedaan toen november zwanger. Maat zeeeeeeer onregelmatige cyclussen dus met ovulatietest gelukt om te weten wanneer we nog actiever moesten zijn. Na eerste niet meer aan ac begonnen en toen ze een jaar was geweest er wat meer mee bezig maar de onregelmatigheid bleef. Tot ik zelf mijn (aankomende) eisprong spotte doordat ik enorm veel helder slijm verloor en ontzettend glibberig dus toen heb ik even laten weten dat we in actie moesten komen dus niet echt een ronde geteld.