ik vind de uitslag van de poll wel geruststellend, al is er natuurlijk niets over te zeggen hoe het bij ons zal lopen. Ik had op 11 dpo een negatieve test, en ben nog niet ongesteld dus wie weet. geduld
Met Jayden in ronde 24 (ruim 1 jr in mmm) en nu bij deze zwangerschap ronde 30 (ruim 1.5jr mmm, zwanger met hormonen spuiten) en hopen dat het nu goed blijft gaan
Direct de 1e ronde, totaal niet verwacht want was gestopt met de pil na deze 13 jaar gebruikt te hebben. Bovendien heeft man het een jaar geprobeerd met een andere vrouw en raakte zij maar niet zwanger. 3 maand nadat ze uit elkaar gingen was ze zwanger van een ander... Wij hadden ons dus al voorbereid op een lange periode....
Leuk topic! Hier nog niet begonnen zoals in m'n onderschrift te lezen is. Maar leuk om zo te inventariseren! Hoop dat ik ook bij de 50% mag horen bij wie het vrijwel meteen raak is. Maar ik probeer mijzelf er wel mentaal op voor te bereiden dat het (veel) langer kan duren.
3 x 1. @ Linda27, wat leuk dat je in je onderschrift vermeld, zwanger mede door moeders voor moeders Ik heb het 3x de volle weken gedaan, mede doordat ik maar hoef te knippen en ben zwanger, maar vind het dan erg leuk om te lezen waarvoor precies (ja ja, ik weet wel waarom ik in dat bakkie pies, maar je snapt het wel).
Eerste keer derde ronde maar helaas MA. Tweede keer weer derde ronde, onze dochter. Derder keer meteen raak, nu over de 20 weken zwanger.
Mmmm... ik krijg soms het gevoel dat bij dit soort topics vooral de 'snelle' dames reageren dus ik zal het gemiddelde wat omhoog halen . Bij de eerste na 26 rondes zwanger en we zijn nu al ruim 30 rondes bezig voor een tweede ...
we hebben hier echt geluk op dat vlak eerste zwangerschap effectief maar 1 x gedaan (vriend moest naar het buitenland) & het was zover.. jammer genoeg miskraam gehad 2de keer ook echt dagen zitten tellen toen we terug wouden proberen en bam
Toch ook veel mensen die er echt lang over doen, dat lijkt me echt frustrerend. Geniet maar veel van jullie wonders!