6 rondes maar eigenlijk kun je het ook tellen als ronde 1. Mn vriend had veel last van zn lichaam ivm 2 ongelukken dus konden maar weinig klussen. 1 maand geklust op de juiste dagen en jawel..daar zijn die twee streepjes dan!
Pfff bij onze eerste zwangerschap was het met 3-4 rondes (maar dat weet ik niet zeker) dat werd helaas een MA. De tweede zwangerschap was een half jaar na de MA/curettage dus ronde 5-6. Ik heb het niet precies bijgehouden en ik heb een redelijk lange cyclus. In de 'laatste' ronde ben ik aan de ovutesten gegaan, en toen was het in een keer raak
Na het stoppen met de pil 1 maand gewacht en daarna in ronde 3 zwanger. Ik vermoed trouwens een vroege miskraam in de eerste ronde. Maar omdat ik nog niet getest had, is dat niet zeker.
Onofficieel in de 4e ronde. We gebruikten geen voorbehoedsmiddelen omdat hij onvruchtbaar was. Maar toch zwanger !! Er zit weer leven in , kans op een natuurlijke zwangerschap? Nihil... Echt een wondertje dus hier.
Hier een jaar lang 'geklust' zonder resultaat en uiteindelijk nog een half jaar daarna zwanger geworden via ICSI..
@Jomidi: Ik heb bij jayden ook de volle aantal weken meegedaan, bij de 2e zwangerschap heb ik iig een week mee kunnen doen tot het fout ging en nu doe ik natuurlijk ook weer mee (mag starten vanaf pinksteren) Ik hoop dat zoveel mogelijk vrouwen meedoen met MvM omdat het zo belangrijk is. Ze hebben zoooveeel nodig voor maar 1 pregnyl spuitje.
Verschillend, eerste in 3 pogingen met 1 miskraam tussendoor. Tweede in 4 pogingen maar wel met 3 miskramen tussendoor (dus eigenlijk 8 rondes totaal). Derde ronde 2. Vierde 16 maanden over gedaan.
Ik ging uit van minimaal een half jaar (6 rondes) maar had het bijzondere geluk dat het al in de eerste ronde raak was.
Ronde 1, als ik er aan terug denk vind ik het nog steeds bizar. Mijn vriend zei toen ook gelijk dat het maar oneerlijk verdeeld is (had toendertijd een paar collega's in de mmm).
13 rondes in een maand of 14/15. Onregelmatige cyclus. Niet in de MMM gezeten, want dat wilde ik nog niet.
+ 1. heel vlot dus, maar toen ik er middenin zat vond ik het lang duren! Ik maakte toen gebruik van Fertility Friend en dat gaf veel inzicht. Maar ik was er daardoor ook wel errug mee bezig. Nu geef ik bv en nog niet ongesteld geworden, maar ook geen anticonceptie. We zien het wel! Succes met zwanger worden!
In de 1e ronde... heb zelf week na eisprong mijn eerste(héél lichte) positieve test in mijn handen gehad! Mijn hcg bleek zo hoog te zijn dat mijn HA aan een tweeling dacht. Uiteindelijk is het er maar eentje geworden, al kan ze soms voor twee tellen zenne Nu bezig voor 2e en op het wachtbankje voor de 4e keer. Hopelijk positief nieuws eind deze maand...
Eerste keer in ronde 4, helaas MK... Tweede keer in de derde ronde! Het resultaat groeit nog in mijn buik!
Aantal rondes/maanden weet ik niet meer, iets langer dan 2,5 jaar bezig geweest.. Na 3 IUI behandelingen, 2 volledige ICSI behandelingen en 2 cryo terugplaatsingen nu 33 weken zwanger !