Ronde 1, direct na het stoppen met de pil. Had dus ook geen idee wat mijn cyclus was. Hele grote verrassing dat het direct raak was, dat had ik dus echt niet verwacht. Deed voor 'de leuk' een testje op mijn NOD (met mijn gedachten al bij de wijn 's avonds) en ik kon toen mijn ogen niet geloven (wijntje wacht nu nog steeds). Voelde me er in het begin zelfs schuldig over, had mijn ronde graag aan iemand anders geschonken en zelf best even kunnen wachten. Maar ja, zo werkt het nou eenmaal niet. Maar ik duim heel hard voor iedereen dat het snel mag lukken (en ik duim extra hard voor de meiden die al lang bezig zijn).
1ste keer na 2,5 jaar (miskraam met 9 weken) 2de keer 1 ronde na miskraam (goed gegaan) 3de keer ronde 1 (leeg vruchtzakje) 4de keer ronde 5 (gaat tot nu toe super) Hier dus ook geen pijl op te trekken
1ste ronde 9 2de ronde -1 ( zouden er een maand later voor gaan, maar was niet meer nodig) 3de ronde 1 4de ronde 1 (miskraam 10 wk)
Na 5 jaar en de nodige behandelingen zwanger dmv ICSI Dus dat is ongeveer ronde 60... heb de tel niet meer bijgehouden.
zwangerschap 1: 1 ronde zwangerschap 2: 2,5 ronde (startten middenin de cyclus ergens), werd een miskraam zwangerschap 3: 1 ronde
Beide in de eerste ronde na de pil. Bij de eerste hadden we er geen rekening mee gehouden en kwamen we er dus onverwachts achter. Helaas bij 11-6 misgegaan Tweede was weer meteen raak maar toen wel rekening mee gehouden. Hopelijk is het over twee weekjes weer positief!
Bij de eerste in ronde 2. Erg onverwacht. Bij de tweede in ronde 3. Helaas een miskraam. Bij de derde in ronde 7.
Beide keren 1e ronde! Toen kwam ik er pas achter dat dat toch wel heel bijzonder was... Had ik nooit zo bij stil gestaan totdat ik me hier meldde.
1e ronde 2 2e ronde 1 helaas werd dit een miskraam 3e direct na de miskraam weer zwanger 4e is een cadeautje waren helemaal niet bezig met zwanger worden en het zou bij 2 kindjes blijven