Tussen 12 en 18.. Zwanger geraakt via ICSI. Bij de 2e ook ongeveer dat aantal, als je meerekent dat we na de 1e ook nooit anticonceptie hebben gebruikt.. Dit keer de 1e Cryo TP raak
Ik heb eerste ronde gestemd maar het heeft wel 9 maanden geduurd, we begonnen in December 2013, zwanger maar miskraam in Januari. Vervolgens maandje overgeslagen en in maart opnieuw zwanger, toen een missed abortion in Mei. Toen weer wat maandjes overgeslagen en in Augustus opnieuw ervoor gegaan, inmiddels bijna 13 weken nu.
Eerste ronde helaas geeindigd in een miskraam november 2013, december cyclus niet gehad die begon in januari pas, en eind februari weer zwanger. Ik hoop deze maand te kunnen bevallen van ons eerste kindje.
Bij mijn eerste duurde het heel lang. Ik weet niet hoeveel ronde precies, maar het duurde 2 jaar bijna en na een miskraam pas echt goed raak. Nu bij de tweede ronde 6 een positieve test
Eerste zwangerschap (niet goed gegaan) ronde 2. Bij deze zwangerschap waren we er niet bewust mee bezig, maar vanaf weer mogen starten was het ronde 3.
Na 3,5 jaar (hoeveel rondes zijn dat??), 4x iui, 1x icsi en 1x ivf was ik eindelijk zwanger. Nu weer bijna beginnen voor een brusje (icsi in Düsseldorf). Sinds de bevalling geen anticonceptie gebruikt, maar het wil niet spontaan lukken.
1e zwangerschap (1e kindje): ronde 4 zwanger. 2e zwangerschap: ronde 2 zwanger (vroege miskraam) 3e zwangerschap: ronde 4 zwanger (missed abortion) 4e zwangerschap: ronde 3 zwanger (vroege miskraam) 5e en huidige zwangerschap (2e kindje): ronde 2 zwanger en nu dus gelukkig weer een plakkertje!
1e ronde 2 2e oudste was9 maanden en slikte mini pil( denk x vergeten) 3e was me 2e net 14mnd ook pil keer vergeten Erna mirena genomen. En die na,3,5 jaar verwijderd en meteen 1 menstruatie gehad en meteen zwanger mu20 weken
De 1e zwangerschap in de eerste ronde De 2e ook in de eerste ronde maar werd een miskraam. 3e zwangerschap in de derde ronde