Ik heb de optie ronde 1 aangevinkt, maar eigenlijk was het ronde 0. Ik was al zwanger voordat we het gingen proberen.
Dochter: ronde 2 Deze zwangerschap: ronde 15, maar wel ook kortdurende zwangerschappen in ronde 5 en 9.
Eerste keer in ronde 2, werd helaas een miskraam. Tweede keer dmv clomid in ronde 2. Derde keer in ronde 4, een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Vierde keer in ronde 1, meteen na de buitenbaarmoederlijke zwangerschap
Ronde -1 (één ronde voor ik wilde stoppen met pil) werd een missed abortion, daarna een menstruatie afgewacht en bewust niet geklust. Daarna dus weer met ronde 1 begonnen en meteen weer raak, wel één van de twee kwijt geraakt onderweg, maar de zittenblijver is een echte vechter!
In mijn eerste ronde, maar werd met 5 weken een miskraam. Aansluitend weer zwanger, met 7 weken een miskraam. Toen weer direct zwanger. Deze is nu bijna 33 weken gevorderd.
Eerste zwangerschap was met twee rondes, helaas miskraam na negen weken. Tweede zwangerschap was in ronde een. Wel na curettage ivm de miskraam Derde zwangerschap in de tweede ronde. Erg vruchtbare lucht in zuid Frankrijk hahahah!
1e keer ronde zes, maar de zevende maand...na 10wk een miskraam. Na de miskraam ronde drie maar in de vijfde maand ..oftewel, langere cyclussen
2 keertjes ongesteld geweest na het stoppen met de pil, de 3de maand was het raak! Sneller dan verwacht maar zoooooo welkom💕
Eerste na 3 jaar zwanger, maar een doodgeboorte 36 weken Tweede bijna 2 jaar na de eerste, maar een doodgeboorte met 27 weken Derde bijna een jaar na de tweede.. Vierde bijna 4 jaar na de derde. Vijfde 3 jaar na de vierde maar dat werd een miskraam met ong 4,5 wk. Alle 5 de zwangerschappen via de mmm ontstaan.