In welke situatie vreemdgaan

Discussie in 'De lounge' gestart door Partyrocker, 21 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wanneer is vreemdgaan voor jou enigszins getolereerd?

  1. Bij eerder overspel partner

  2. Verliefd worden op een ander

  3. Gebrek aan spanning

  4. Gebrek aan aandacht

  5. Gebrek aan liefde of genegenheid

  6. Afspraken onderling (open relatie)

  7. Gewoon nooit!

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. zogelukkig

    zogelukkig Niet meer actief

    Volgens mij zeg ik nergens dat je geen open relatie met afspraken kunt hebben hoor. Maar de relatie is sowieso open. Ik vind het woord 'vreemdgaan' gewoon heel bizar in een open relatie.
    Een open relatie betekent sex met een ander hebben en vreemdgaan is dat ook. Voor mij 1 pot nat.
     
  2. Lov23

    Lov23 Niet meer actief

    Oh dan begreep ik je verkeerd......;)

    Ja dat is wel zo voor jou als persoon die echt niks ziet in een open relatie dat het toch al vreemdgaan is....dat snap ik wel.

    Ik snap ook dat als jij bepaalde afspraken hebt gemaakt onder elkaar en een persoon zich daar niet aan houdt het toch een vorm van vreemdgaan is.
     
  3. Vlinderbloem

    Vlinderbloem VIP lid

    27 mrt 2008
    8.123
    1.673
    113
    Ik wilde net gaan schrijven: bij een open relatie, maar dan is het geen vreemdgaan natuurlijk. Maar blijkbaar gaat het daar al over. Haha!
     
  4. zogelukkig

    zogelukkig Niet meer actief

    Ik probeer me even een voorstelling te maken van een open relatie met afspraken zonder vreemdgaan: vrouw staat in de kroeg en belt manlief: "Schat, ik wil nu naar bed met een lekkere gozer die voor me staat, het is maar even dat je het weet hè, dat we daar achteraf geen narigheid over krijgen! Ja, ik ook van jou, kus". Dus dàn mag het wel?;)
     
  5. Lov23

    Lov23 Niet meer actief

    Hahahahha ja het is ook wel gek :D
    Maar vraag me ook even af wat dan de afspraken zijn die je maakt....dus mensen met een open relatie vertel eens.
     
  6. Username

    Username Niet meer actief

    Nooit. Edit: mijn ex heeft me langdurig bedrogen en ik kan me nog goed herinneren hoe ik me voelde toen ik daar achter kwam. Dat wil ik mijn man nooit aan doen.

    Als je t tijdens een open relatie doet heet het in mijn wereld geen vreemdgaan.
     
  7. Nescio

    Nescio Niet meer actief

    Heleen van Royen (waarom weet ik dit?) zei daarover eens in een interview:

    "Ik wil niet zeggen hoe wij het precies doen. Dat vindt Ton niet leuk."

    Ik dacht meteen dat Ton wel meerdere dingen niet leuk vindt, zoals het feit dat ze blijkbaar een open relatie hebben;)
     
  8. Lov23

    Lov23 Niet meer actief

    Ja nu zijn ze uit elkaar....
     
  9. Nescio

    Nescio Niet meer actief

    Dat wist ik niet, al lang? Het interview was in 2004...
     
  10. Sanne1985

    Sanne1985 Niet meer actief


    "Wel ff laten weten wanneer je klaar bent hè schat, zet ik alvast de cola voor je koud"...

    Lijkt me wel apart, dan kom je thuis s'ochtends en zit je kind aan de ontbijttafel ofzo.. Lijkt me heel naar op de 1 of andere manier. Of denk ik er nu teveel bij na:(
     
  11. Nescio

    Nescio Niet meer actief

    Nee hoor, ik kan me er ook niets bij voorstellen. Sowieso denk ik dat je met een open actieve relatie niet veel als gezin samen kan doen. Want als ik kijk naar hoe het bij ons gaat, houd ik niet eens 'tijd over' om vriendinnen te zien, dat moet allemaal gepland worden, zij zitten ook met hun agenda's, etc.

    Hoe moet dat dan met een open relatie? Dan moet je er toch op uit en nieuwe mensen ontmoeten (potentiele partners)? Daar heb je met een gezinsleven en werk toch helemaal geen tijd voor? Naja, die tijd maak je dan waarschijnlijk. Maar dan heb je minder tijd voor je eigen partner, gezin, etc.

    Of misschien is een open relatie niet zo 'actief' en 'letterlijk', maar spreken de partners gewoon af dat een slippertje geen ramp is en gaan ze er niet actief naar op zoek.
     
  12. Lov23

    Lov23 Niet meer actief

    Nee van begin dit jaar;)
     
  13. Adorable

    Adorable Fanatiek lid

    20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Ik zeg nooit! Ik zou wel het "waarom" willen weten ma dan is t ook over en uit. Zelfde als ik vreemd zou gaan, eerst opbiechten en ik weet dat mijn man mij dan ook verlaat
     
  14. Agter

    Agter Fanatiek lid

    3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Oh, ik heb een open relatie?...:D
    Hoe kom je aan de wijsheid?
     
  15. zogelukkig

    zogelukkig Niet meer actief

    Moet je ook niet doen, haha!:D

    En dan 's avonds weer met elkaar, brrrrrr .....
     
  16. Agter

    Agter Fanatiek lid

    3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Ik lees het ook hier... Lol.
     
  17. zogelukkig

    zogelukkig Niet meer actief

    Dat heb je zelf verteld, dat je naar van die swingerparty's gaat.
     
  18. Gizje

    Gizje Fanatiek lid

    11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    niet, ik zou eerst een punt achter een huidige relatie zetten.
     
  19. Agter

    Agter Fanatiek lid

    3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Ik ben nog nooit naar zo'n party geweest. :p
    Geef de post eens waar ik dat geschreven zou hebben?
     
  20. mamabri

    mamabri Niet meer actief

    Ik meende dat ook hoor Agter :D Nou wordt ook ik heel nieuwsgierig hahahaha

    Ik vind dat je het tegenover je partner niet kunt maken om vreemd te gaan. Tenzij je daar beiden achter kunt staan en er afspraken over maakt, maar voor hier is het antwoord dus niet.
     

Deel Deze Pagina