ik geloof al een week van te voren de slijmprop verloren...toen weeën en mijn vliezen hebben ze gebroken toen ik mocht gaan persen.
Vliezen heeft de vk gebroken bij 7/8cm..Slijmprop verloor ik na de strippoging dagen eerder al in kleine stukjes.. Dus voor mij begon de bevalling zelf met pijnlijke harde buiken die uitgroeide tot weeen..
1e: opbouwende weeen, vliezen spontaan gebroken, persweeen, dochter 2e: lichte weeen, vliezen door vlos thuis gebroken bij 6cm, paar minuten helemaal niks, persweeen, dochter 3e: heftige weeen, persweeen, vliezen door ziekenhuisvlos gebroken bij volledige ontsluiting, dochter Bij alledrie geen slijmprop gezien.
1ste niets van dit alles: ingeleide bevalling bij 42 weken vliezen braken wel zelf . Slijmprop niet gezien. 2de slijmprop, weeen, vliezen in het ziekenhuis doorgeprikt door de gyn wegens te veel vruchtwater en een niet ingedaald kind, ks uiteindelijk, kind.
slijmprop dan direct daarna weeen, in het zh zijn de vliezen gebroken met 4cm omdat het niet opschoot, na paar uur pas baby
voorweeen gestript door vk 10.30 toen om 00.00 snachts vruchtwater verloren had een scheurtje in de placenta zitten vandaar dat het maar een beetje was opgenomen ivm voorweeen en niet kunnen slapen toen vliezen gebroken door gyneacoloog 1,5 persweeen meneertje lag scheef uiteindelijk vacuumpomp en een knip
Hier eerst slijmprop verloren later werden de vliezen gebroken in het ziekenhuis omdat ik al 3cm ontsluiting had en toen kwamen de weeen pas.
Bij de 1e was ik de slijmprop al weken daarvoor 'verloren'. Bij de 2e de nacht voor de bevalling. Bij beide volgde de weeen daarop en daarna zijn pas de vliezen gebroken. bij de 1 heeft de vk die gebroken, bij de 2e spontaan tijdens het wegpuffen.
Na een vreselijke nacht met maar 1 uur slaap, weeën?, braken tijdens het avondeten m'n vliezen, wegens stuitligging en weinig vruchtwater gelijk naar ziekenhuis voor keizersnee...geen slijmprop gezien.
hier eerst de slijmprop verloren gelijk daarna de weeen bij aankomst in zieken huis vliezen gebroken door de vk en niet veel later was mijn meisje geboren
Bij mijn dochter: Slijmprop - Weeën - spontaan vliezen gebroken - Geen weeën meer - wee opwekkers eraan - persen - dochter geboren
eerst een beetje (bruin)bloedverlies, 1 dag onregelmatige weeën die soms stopten en de avond erna echte weeën, om de 5 - 4- 3 - 2 minuten, paar uur weeënstorm (buik en rug), in die 'storm' braken mijn vliezen ca. 1 uur voor beebje kwam, 15 min. persen en in 8 uur na de eerste 'echte' weeën een klein beebje op mijn buik
weeen waarbij de ontsluiting niet op schoot - bij 3 cm vk de vliezen gebroken - 2 uur later aangekomen in het ziekenhuis 9 cm - een uur later was mn mannetje geboren