In welke volgorde ging jullie bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door jvd1, 26 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

In welke volgorde ging jullie bevalling?

1. Slijmprop , weeen, water?

2. eerst water en toen weeen?

3. eerst weeen,?

4. anders?

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Slijmprop, water, weeen

2. FloorMax

FloorMax Fanatiek lid

27 nov 2011
    1.098
    0
    0
    NULL
    maastricht
    ik geloof al een week van te voren de slijmprop verloren...toen weeën en mijn vliezen hebben ze gebroken toen ik mocht gaan persen.

3. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Smorgens Slijmprop, smiddags vliezen gebroken, savonds eerste weeen, snachts geboren :D

4. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Vliezen heeft de vk gebroken bij 7/8cm..Slijmprop verloor ik na de strippoging dagen eerder al in kleine stukjes..
    Dus voor mij begon de bevalling zelf met pijnlijke harde buiken die uitgroeide tot weeen..

5. Nelly

Nelly Fanatiek lid

5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    1e: opbouwende weeen, vliezen spontaan gebroken, persweeen, dochter
    2e: lichte weeen, vliezen door vlos thuis gebroken bij 6cm, paar minuten helemaal niks, persweeen, dochter
    3e: heftige weeen, persweeen, vliezen door ziekenhuisvlos gebroken bij volledige ontsluiting, dochter

Bij alledrie geen slijmprop gezien.

6. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

1ste niets van dit alles: ingeleide bevalling bij 42 weken vliezen braken wel zelf . Slijmprop niet gezien.
    2de slijmprop, weeen, vliezen in het ziekenhuis doorgeprikt door de gyn wegens te veel vruchtwater en een niet ingedaald kind, ks uiteindelijk, kind.

7. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

slijmprop, water, weeën

8. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    slijmprop dan direct daarna weeen, in het zh zijn de vliezen gebroken met 4cm omdat het niet opschoot, na paar uur pas baby

9. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    voorweeen gestript door vk 10.30 toen om 00.00 snachts vruchtwater verloren had een scheurtje in de placenta zitten vandaar dat het maar een beetje was opgenomen ivm voorweeen en niet kunnen slapen toen vliezen gebroken door gyneacoloog 1,5 persweeen meneertje lag scheef uiteindelijk vacuumpomp en een knip

10. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Krampjes, slijmprop, weeën, bij 10cm vliezen gebroken, baby :) (beide keren)

11. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

Hier eerst slijmprop verloren later werden de vliezen gebroken in het ziekenhuis omdat ik al 3cm ontsluiting had en toen kwamen de weeen pas.

12. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Bij de 1e was ik de slijmprop al weken daarvoor 'verloren'.
    Bij de 2e de nacht voor de bevalling.

Bij beide volgde de weeen daarop en daarna zijn pas de vliezen gebroken. bij de 1 heeft de vk die gebroken, bij de 2e spontaan tijdens het wegpuffen.

13. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Na een vreselijke nacht met maar 1 uur slaap, weeën?, braken tijdens het avondeten m'n vliezen, wegens stuitligging en weinig vruchtwater gelijk naar ziekenhuis voor keizersnee...geen slijmprop gezien.

14. anz87

anz87 Fanatiek lid

9 dec 2010
    1.903
    0
    0
    eerste keer; weeen, slijmprop, water
    tweede keer; slijmprop, water, weeen

15. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    weeen, met 6 cm naar het zkh en daar de vliezen gebroken door de vk bij 7 a 8 cm.

16. ladytwister

ladytwister Bekend lid

29 jan 2008
    643
    0
    0
    Fulltime Moeder
    Westfriesland
    hier eerst de slijmprop verloren gelijk daarna de weeen bij aankomst in zieken huis vliezen gebroken door de vk en niet veel later was mijn meisje geboren

17. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Bij mijn dochter: Slijmprop - Weeën - spontaan vliezen gebroken - Geen weeën meer - wee opwekkers eraan - persen - dochter geboren

18. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    eerst een beetje (bruin)bloedverlies, 1 dag onregelmatige weeën die soms stopten en de avond erna echte weeën, om de 5 - 4- 3 - 2 minuten, paar uur weeënstorm (buik en rug), in die 'storm' braken mijn vliezen ca. 1 uur voor beebje kwam, 15 min. persen en in 8 uur na de eerste 'echte' weeën een klein beebje op mijn buik :)

19. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    weeen waarbij de ontsluiting niet op schoot - bij 3 cm vk de vliezen gebroken - 2 uur later aangekomen in het ziekenhuis 9 cm - een uur later was mn mannetje geboren

20. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    met eerste wee na ziekenhuis, 4 cm al! 10 cm vliezen gebroken en bevallen ;)

Deel Deze Pagina