Bij de oudste eerst water, uurtje later weeën. (dat heb ik gestemd) Bij de jongste weeën, en m'n vliezen zijn in het z'huis doorgeprikt...
Bij de oudste: slijmprop, weeen, water (geprikt) Bij de nu nog jongste: weeen, water (geprikt) (geen slijmprop gezien)
bij mijn 1e kindje: begon met lichte weeen vervolgens kwam de slijmprop en ik had een scheurtje in de vruchtwaterzak dus het vruchtwater stroomde kleine beetjes eruit,de vliezen zijn pas gebroken door de VK in het ziekenhuis. ben benieuwd hoe het dit keer zal gaan!
Eerst weeen en meteen wat licht slijm-/bloedverlies bij het afvegen. Pas 6 uur later braken mijn vliezen spontaan.
eerst 4 dagen weeën! daarna vliezen doorgeprikt door de vk slijmprop..hmmmm zal wel ergens gebeurd zijn maar weet echt niet wanneer hahahaa daarna bevallen
Heb geen slijmprop gezien Om 5.20 uur begonnen de weeën. Toen de vk kwam, rond 7.45 uur keek ze hoeveel ontsluiting ik had (8 cm.) en toen braken mijn vliezen. Om 9.20 uur is mijn meisje geboren.
Slijmprop met 37+3, verlies vruchtwater met 37+5 en direct na het verlies vruchtwater weeën. Binnen een half uur na de start van weeën belandde ik in een weeënstorm die niet overging tot de ruggeprik bij de keizersnede. Uren lang weeënstorm (7 per 10 minuten) was op z'n zachts gezegd geen pretje!
Slijmprop heb ik nooit gezien, ook nooit bloedverlies gehad. Mijn vliezen braken onverwachts toen ik 36 weken zwanger was. Daarna duurde het een dag voordat de weeen begonnen. Ze begonnen rond 4 u 's nachts en om 06.44 u is onze meid geboren.
gel, weeen, infuus, meer weeen, vliezen LATEN breken, meer weeen en toen kindje heb nooit een slijmprop gezien haha maar goed ik ben twee keer ingeleid, tweede keer iets anders; vliezen laten breken (ik liep met 4-5 cm rond), niets (geen weeen) , infuus, beetje weeen, infuus hoger, iets meer weeen, 30 minuten later was ze geboren
Slijmprop een week ofzo voor de bevalling verloren, weeën gekregen, vliezen hebben ze in het zh na de epidurale gebroken maar omdat zoonlief vast zat in het geboortekanaal amper wat druppels verloren. De rest kwam nadat zoonlief geboren was in een vloed eruit
Bij mij ging het totaal anders.. (06/03/11 - 's morgens) Mijn vliezen waren licht gescheurd en met kleine scheutjes verloor ik water.. (07/03/11 - 04:00 uur) De weeën waren begonnen, heel lichtjes.. (06:00 uur) Ik verloor de slijmprop, met behoorlijk wat bloed.. (14:00 uur) De weeën werden nu pas pijnlijk.. (17:54 uur) Twan werd geboren!