Ik snap t niet meer De laatste maanden had ik het idee dat ik mijn eisprong voelde, nou ja in die week heb ik dus menstruatiepijnen en steekjes in mijn liezen. Van de week had ik dat dus, kan kloppen want ik heb een hele korte LF. Ik dacht dus dat ik mijn eisprong gehad had, want daarna had ik geen rekbaar slijm meer maar gewoon wit. Gisteren deed ik een ovulatietest en die gaf ineens een dikke streep! Das toch onmogelijk na een eisprong? Ook heb ik nu bruinverlies wat ik meestal na de eisprong heb , dit gaat door tot aan de menstruatie. Ik las al wel dat meerdere vrouwen dit hebben, t is wel vreselijk irritant. Kan je toch zwanger zijn en bruinverlies hebben na je ei? Ik zie de ervaringen graag tegemoet
Bruin verlies kan ook van een innesteling zijn. Sommige vrouwen verliezen tijdens de zwangerschap ook af en toe bloed. Misschien is temperaturen is voor je dan weet je zeker of je een eisprong hebt gehad. Dit kan ook in combi met de ovulatietesten
Hoi, Bedankt voor je raad. Ik weet dat t ook van innesteling kan zijn, mar ik heb meestal bruiverlies na mijn eisprong. Echter gisteravond bleef de ovulatie test nog positief, de teststreep was donkerder dan controlestreep. Heb nu ook menstruatiepijn, dus t zal wel doorzetten.