Welk zwembad is nog leuk in regio Rotterdam?

Discussion in 'De lounge' started by Fem, May 9, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Hoi meiden,

Wij vonden het leuk om vandaag met onze kleine te gaan zwemmen, maar ik weet eigenlijk geen leuk zwembad in regio Rotterdam. Ja, Tropicana ken ik wel, maar daar ben ik niet zo enthousiast over.

Wat vinden jullie een leuk zwembad? Het hoeft niet per se in Rotterdam te zijn hoor.

Ik ben benieuwd :).

Liefs,

Fem

2. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Echt leuke zwembaden heb je niet in deze regio volgens mij.

Groenoord in S'dam, de Kulk in Vlaardingen, de Dolfijn in Maassluis maar dat zijn eigenlijk gewoon normale zwembaden. Dus niet zoals Tropicana.

Anders moet je naar het Tikibad in Duinrell gaan maar als je een kindje hebt dan heb je daar ook weinig aan.

3. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Zwijndrecht heeft wel een leuk (gezins)bad, alleen niet zo heel goedkoop... (hoge devel)
    En Ridderkerk (de fakkel) , alleen weet ik niet hoe het daar met de openingstijden zit.
    Beiden volgens mij niet zo heel groot, maar met kinderen prima.

4. Zwembad de Fluit in Leidschedam.

5. nachtbloempje

nachtbloempje Actief lid

Jan 30, 2010
    113
    0
    0
    Wij gaan altijd naar sliedrecht is een bron bad en niet zo veel chloor. Het is klein maar wij vinden het daar wel leuk.

6. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Sliedrecht is zeker leuk de Lockhorst. Bornwaterbad maar ik vind er 1 nadeel vind het water erg koud daar. Was de laatste keer dat ik geweest was.

Barendrecht vind ik een leuk zwembad.

Ridderkerk is op zondagochtend volgens mij gezinszwemmen. Dus geen jongere die ruig in het water zijn. Vind ik ideaal.

7. Chebu

Chebu VIP lid

Dec 17, 2007
    7,174
    2
    36
    Midden-Oosten
    De Windas in Bergschenhoek. Maar da´s ook meer een gewoon zwembad. Het is wel helemaal nieuw en erg mooi

8. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Het Polderbad in Nieuwerkerk aan den IJssel of de Lansingh in Krimpen aan de IJssel. Het polderbad is niet zo groot, maar wel oke, in de zomermaanden is er ook een buitenbad en een ligweide, ook is er een kinderbadje.

9. Fem

Fem VIP lid

Dec 28, 2006
    5,292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ok bedankt meiden, ik ga het onthouden voor de volgende keer :)!

Share This Page