Hoi meiden, Ik heb zoveel last van voorweeen slaap er niet van heb heel de dag door zoveel last. Ik weet niet of ik het wel vol ga houden tot 40 weken ik raar er uitgeput van. Zou dit een reden tot inleiden zijn met bijv 38 weken? Groetjes,
Hier ook al flinke voorweeen, soms ineens zo erg dat ik twijfel of t niet begonnen is! maar kan gelukkig nog wel slapen dus t is te doen Helpen 2 paracetemol niet even goed om in slaap te komen misschien? want anders raak je idd uitgeput! En even met je VK overleggen.. inleiden wordt voor zover ik weet liever niet gedaan tenzij er medische reden voor is bij mams of baby.. maar wie weet hebben ze er wel een aparte regel voor..
Zou eerst even potje urine naar ha brengen als je dit nog niet gedaan hebt voor blaasontsteking. Inleiden moet je niet willen hoor. Ik denk ook op momenten, leid me maar in!!!! Haha maar liever laat ik de kleine zitten tot de bevalling zelf begint. Het is zwaar maar nog even doorbijten meis, duurt sowieso geen 7 weken meer
Helaas, voorweeën hebben een positieve functie en dus geen reden om in te leiden. Neem het wel even op met je vk die kan misschien nog wel iets voor je betekenen als het om slapen gaat.
Hier ook al vanaf 35 weken erge voorweeën en mijn vk zegt dat het een beetje bij de 2de bij hoort (is mijn ook 2de) terwijl ik het bij de eerste nooooooit heb gehad! Het ergste is nog dat het bij mij totaal niks doet en ik was blij dat ik 37 weken was want ik was echt bang dat hij eerder geboren zou worden (1ste werd met 37+5 geboren) dus ik ben nu helemaal perplex dat ik nu nog steeds zwanger ben,hij niet eens is ingedaalt en ik morgen aan de ctg en groei echo moet in het zh om te kijken of alles nog goed gaat. Nu weet ik niet of ze morgen direct een afspraak zullen maken voor inleiden als alles nog potdicht zit en de baby het nog goed heeft maar ik denk dat de kans erg klein is dat ze je met 38 weken al gaan inleiden als daar geen medische reden voor is. Voorweeën kunnen erg pijnlijk zijn maar je zult het waarschijnlijk toch een beetje uit moeten zitten vrees ik (geloof me ik weet hoe het voelt en kan me erg goed indenken dat je het graag wilt). Sterkte en hopelijk zakt het snel wat af of daalt hij in en heb je er minder last van
Ik heb een week voorweeen gehad en toen ik echt begin twijfelde ik eerst of het weer niet voorweeen waren. Dat duurde 1 min haha en toen wist ik dat het voor het echie was. Probeer de momenten dat je er geen last van hebt te rusten. Pak gewoon zoveel mogelijk rust.
Ik heb ze ook weken gehad, en toen ze uiteindelijk om de vijf minuten kwamen al dagenlang, werd ik naar het zkh geatuurd voor perhidine en als dat niet werkte (ofwel, als het niet zou doorzetten) kon ik evt wel ingeleid worden, al wilde ik dat per se niet. In principe is het geen reden dus ik stond er wel van te kijken. Voordeel van die voorweeen: ondanks mijn mega mega snelle bevalling heb ik geen naweeen gehad. Nog even doorzetten!
nee het is idd geen reden tot inleiden. Ik kreeg ze met 36 weken ongeveer en ben met 38+2 bevallen, dus was ff 2 weken afzien.
Gisteravond was het zo erg ik dacht is het nou begonnen maar het zette toch niet door de nachten zijn vreselijk heb wallen tot op mijn knieën en sochtends staat er weer een klein dreumesje rond te springen haha
Hier precies hetzelfde. Overdag en 's nachts voorweeën vanaf de 36 weken. Het is zo frustrerend dat het elke keer niet doorzet! En het zegt ook niks over een naderende bevalling. Kan net zo goed nog tot 42 weken duren. Volgens mij zijn aanhoudende voorweeën geen reden tot inleiden, helaas. Ik vraag het vanavond even na bij mijn VK. Sterkte meid, het valt niet mee he.