Hoe doen ze dit? Toucheren...

Discussie in 'De bevalling' gestart door JosieJ, 23 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Volgende week moet ik weer naar de gyn voor controle. Omdat ik een kleine week later wordt ingeleid gaf de gyn aan om komende week te willen voelen of ik al ontsluiting heb om te kunnen bepalen hoe in te leiden... Ik neem aan dat dit voelen toucheren is?
    Maar nu een domme vraag: bij alleen voelen naar ontsluiting, kan dat met alleen vingers? Dan gaat toch niet heel die hand er in?:):):)

2. flotsje

flotsje Niet meer actief

hihi ja doen ze met alleen de vingers... hoe verder je bent dus hoe vd je lichaam al voorbereid is op de bevalling hoe makkelijker ze er bij kunnen...

3. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ja gaat met de vingers baarmoeder ligt vaak al wat lager dus dat lukt wel. En smeermiddel doet wonderen. Niet druk over maken. Verstand op nul zeg maar

4. doowspenniej

doowspenniej Actief lid

7 feb 2013
    380
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    haha josiej ,
    snap je wel hoor is ook vreemd als je dat zo allemaal hoort.

maar toucheren is idd het voelen en wordt met 2 vingers gedaan
    en ze gaan niet met de hele hand naar binnen

5. Jillz

Jillz Actief lid

18 feb 2012
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Doet helemaal geen pijn! Rustig ademen en dan merk je er niets van...alleen wat drukkend zwaar gevoel..alsof je blaas erg vol zit.

6. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Haha, Pfieuw ;). Ik dacht al, dat gaat toch nooit passen zo hup 1,2,3 :D. Ik heb wel vaker inwendige echo's of zo'n eendenbek gehad en dat ging prima hoor. Maar van die hand leek me toch net even wat heftig hihi

7. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    hahaha idd :D

Deel Deze Pagina