Ik wil dus graag weten hoeveel tijd er bij jullie tussen het inleiden met gel en het bevallen zat... Gr Sas
ik werd op dinsdagochtend opgenomen en pas op donderdagmiddag is mijn dochter geboren, duurde lang dus!
Ik werd dinsdagochtend ingeleid met gel... nog niets aan de hand... Woensdagochtend opnieuw gel en na een uurtje begonnen de weeen. Donderdagochtend is ze geboren.
Bij mij liep het anders. Werd op woensdagochtend ingeleid met gel, donderochtend weer gel, kreeg toen wel weeen.. Donderavond keizersnee wegens foetale nood.
Woensdagochtend om 7.30 begonnen met gel, die middag nog een keer gel, donderdagochtend nog een gel, donderdagmiddag vliezen gebroken en een infuus met weeversterkers en donderdagavond om 22.38 is ze gehaald met een ks
Ik werd woensdagochtend ingeleid met gel, om half 12 hebben ze mijn vliezen gebroken, om 12 uur een infuus aangesloten en om 18:03 uur was Iman geboren.
Ik zie dat vele van jullie met de gel zijn ingeleid, ik dacht dat je gewoon met 42 weken zo'n infuus krijgt?
Hoi Debski, Ik ben ingeleidt met 38 weken omdat Iman een groeiachterstand had! Maar je krijgt gel als je baarmoedermond nog niet helemaal verstreken is. Dus dat kan met 42 weken ook nog zijn. Ik had de ochtend van de inleiding 1 cm ontsluiting, maar om het allemaal iets soepeler te maken hebben ze toch nog een ker gel ingebracht.
Mijn baarmoedermond was rijp genoeg, dus ik ben aan het infuus gegaan. Ik was toen 38 weken zwanger. Rond 10 uur s'morgens ging het infuus erin, s'middags om 16:07 was mijn zoon er.
Ik ben ook ingeleid met een infuus omdat mijn baarmoedermond verstreken was en ik 1 a 2 cm ontsluiting had. Om 8:00 uur is het infuus erin gegaan en om 12:34 uur is mijn dochter geboren! kort maar ontzettend krachtig
ik werd op zaterdag om 10.30 aan het infuus gelegd om 10.45 begonnen mijn weeen en om 17.03 is mijn zoon geboren
Ik krijg maandag eerst een inwendig onderzoek, heb ik al ontsluiting dan zouden ze mn vliezen gaan breken, zoniet dan gaan ze eerst die gel inbrengen en moet ik in het ziekenhuis blijven, zijn er na een paar uur geen tekenen van weeën dan mag ik weer naar huis en gaan ze woensdag pas verder...
@ Debski: zo zouden ze het bij mij idd ook gaan doen, maar toen had ik al 1 cm ontsluiting en is Iman toch dezelfde dag nog geboren.
Hoi hoi. bij mij 18 uur. donderdag 07.30 uur gel ingebracht, 11.00 uur nog een keer en vrijdag 02.19 uur is hij met een kijzersnee gehaald i.v.m niet vordere v ontsluiting. bleef hangen om 8 cm en had vanaf 4cm al persdrang/weeen. Groetjes karin