Hallo, Ik wilde eigenlijk weten in welke weken het vaak fout gaat. Misschien denken sommigen nu: jeetje ze is zwanger, waar maakt ze zich druk om...! Dit komt omdat ik volgende week waarschijnlijk mijn 1e echo heb en ik toch wel zenuwachtig begin te worden... In ieder geval bedankt alvast....
Week 6 echo gehad, hartje klopte goed! Week 10 klein beetje bloedverlies bij afvegen, opnieuw echo: hartje klopte niet meer, enkele dagen na de eerste echo gestopt met groeien..
Bij mij is het in week 6 mis gegaan, kreeg een echo met 9 weken en toen kloptje er geen hartje die was blijven steken bij 5 weken en een paar dagen!
Bij mij is het ook op week 6 misgegaan; bij de 9 weken echo was geen hartje te zien/horen. Het stomme is dat ik op 6 weken pas echt misselijk werd en me echt zwanger voelde. juni
Tja... met deze poll en met je andere poll maak je jezelf alleen maar zenuwachtiger denk ik... Ga er gewoon van uit dat je zwangerschap goed is, je hebt het toch niet in eigen hand! Op het moment dat het eventueel mis is, is het vroeg genoeg om je zorgen te gaan maken. Groetjes, Anakin. (ervaringsdeskundige)
hey marsab is moeilijk maar probeer je er niet teveel op te focussen, probeer vertrouwen te hebben in je lichaam, ik duim voor je echo! groetjes flyke
Bij mij week 5/6 en toen wist ik dat er geen hartje klopte en toen begon ik net last te krijgen van ochtendmisselijkeid,en de dag van mijn curretage heb ik 's morgens nog overgegeven.
Bij mij met circa 9 weken en sponatne mk (een ook niet gecurreteerd). Had het hartje al zien kloppen de week ervoor....
van wk 4 tot wk 15. maar denk er niet al teveel overna meid.. probeer te genieten(en dat zeg ik hihi)