In welke week een miskraam..

Discussie in 'Miskraam' gestart door marsab, 16 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Het kindje/ vruchtje is gestorven in:

1. week 4

2. week 5

3. week 6

4. week 7

5. week 8

6. week 9

7. week 10

8. week 11

9. week 12

10. week 13

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. iris maas

iris maas Lid

3 jan 2007
    49
    0
    0
    bejaarderverzorgende
    kudelstaart
    eerste in week 6 en de tweede in week 15 :cry:

probeer ervan te genieten meid.

liefs iris

2. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve Marsab,

Het is al meer tegen je gezegd zie ik en ik vind ook dat je niet teveel van dit soort dingen moet lezen. Ik heb nu 2 keer een miskraam gehad in week 8/9. Beide ontdekt bij de echo in week 10. Maar ik moet je zeggen dat ik nu nog maar heel weinig op dit forum zit, alhoewel ik er vlak na mijn miskraam veel aan heb gehad. Maar ik ben er nu klaar mee en wil vooral vooruit kijken. Je wordt er zo meewoedig van om al het slechte nieuws te lezen. Ik ben momenteel nog niet zwanger maar weet nu zeker dat als ik het weer word niet teveel van dit soort negatieve dingen wil weten. Hierdoor ga je alleen maar denken dat het alleen fout kan gaan en kan je er bijna niet meer van genieten, terwijl het zoveel keer wel gewoon wel goed gaat. Ik hoop echt dat het bij jou gewoon allemaal toppie gaat lopen en dat je lekker van je zwangerschap gaat genieten. Houd je lekker bezig met positieve forums meid, daar zal je je veel beter bij voelen. ;)

3. Framboosje

Framboosje Actief lid

17 okt 2005
    259
    0
    0
    ff offtopic

peeetje wat zit je kindje mooi!
    is dat de navelstreng die ik zie?

4. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Bij mij waren alle 3 de MK rond de 6e week

5. bigdream

bigdream Fanatiek lid

21 jan 2007
    2.484
    0
    0
    Bij mij dezelfde situatie alleen in week 11.

6. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    In week 6, 5 en 4.

7. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Ik kreeg eergisteren tet horen dat het mis was. Na 8 weken en 5 dagen is het hartje gestopt. Waarschijnlijk op de dag van de echo of de dag ervoor. Nu ben ik dus aan het wachten tot alles op gang komt.
    Ff ander vraagje (waar ik nu al mee bezig ben)
    Ik ben vrij snel zwanger geworden, al na 3 mnd. Dus ik vraag me af of ik nu ook meer kans heb om weer snel zwanger te worden.
    Wat is jullie ervaring?

8. Abigail

Abigail Bekend lid

6 nov 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Mijn verhaal was de eerste keer hetzelfde als bij jou ook op dezelfde tijd gestopt. Ik was vrij snel zwanger na mijn eerste miskraam (curretage gehad), 6 weken gewacht voordat we weer van start gingen en gelijk raak. Helaas ook weer mis maar goed, zwanger worden kan ik en nu vol goede moed op naar ronde 3! :rolleyes: Hopelijk is het de 3e keer ook weer snel raak. Heb zelf het vermoeden dat dat wel gaat lukken.

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    echo met 9 weken was perfect, kleintje bewoog en het hartje klopte krachtig. na 10 weken werd ik heel erg ziek, veel overgeven en koorts (40gr) kon geen eten of drinken binnen houden. na 4 dagen ben ik naar het ziekenhuis gegaan. Omdat ik geen bloedverlies of andere klachten had die konden leiden naar een aankomende miskraam deden ze eerst allerlei andere onderzoeken. urine was goed en baarmoeder mond gesloten. maar hoe kon ik zo ziek zijn. toch maar een echo en ja hoor hartje was 2 dagen eerder gestopt. werd opgenomen in het ziekenhuis en me koorst daalde snel. 2 dagen later ben ik gecureteerd.
    het was een zeldzame miskraam omdat ie zo raar verliep, het komt namelijk zelden voor dat de vrouw dood ziek wordt van een gestorven vruchtje.
    vandaar werd het vruchtje ook onderzocht. ik had een infectie in me zwangerschapsweefsel. wat voor infectie blijft een raadsel ze herkende het niet. (stond niet in de top5 van infectie bij zwangerschap)

nu ben ik weer zwanger en ben als de dood voor de 2e echo. nu zij ze wel dat een infectie heel zeldzaam is en dan ook nog is tijdens de zwangerschap. dat dit een 2e x gebeurt is niehiel.

10. Mama van Julian

20 feb 2007
    86
    0
    0
    medewerkster klantenservice Drogisterij.Net
    Stellendam
    Bij mij was het week 9 (8 weken en 2 dagen)
    Ik heb het afgelopen donderdat te horen gekregen bij de echo van 10 weken.

11. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Abigail ; hopen dat het snel goed mag gaan. Succes in ieder geval.

lovewinnie; ik snap heel goed dat je bang bent, helaas moet je nog even afwachten maar probeer die angst met iemand te delen, praten helpt.
    Ik duim voor je

Mama van Julian; ook afgelopen donderdag, zo balen (dat is nog zwak uitgedrukt). Hoe gaat het nu met je?

Ik ben nog steeds aan het wachten tot het helemaal mis gaat maar het wil niet. ik moet zeggen dat ik dit heel erg moeilijjk vind. Dat het mis is gegaan daar kan ik wel iets mee maar dit vind ik echt vreselijk. Dus ik ga maandag naar het zieknhuis bellen. had vrijdag ook al voor ingreep gevraagd, in ieder geval een datum maar nee de natuur moest zijn werk doen vond de gyn (heerlijk zo´n man!)

12. Ellen

Ellen Lid

4 jan 2007
    50
    0
    0
    Hoi,

Bij mij begon het bloeverlies aan het einde van week 9. Ik mocht toen een aantal dagen eerder voor mijn echo. De echo was goed, het hartje klopte en 2 uur later had ik een miskraam. Net nadat ik mijn moeder verteld had dat ze oma werd. :cry: Zo zie je maar weer, een kloppend hartje is geen enkele garantie.

Ik hoop dat het bij jullie goed gaat. Dat je je zorgen maakt is menselijk, probeer je alleen niet te veel te focussen op wat er fout kan gaan. Geniet van het feit dat je zwanger bent. Veel vrouwen zouden met jou willen ruilen.

Veel geluk!

Groetjes Ellen

13. Framboosje

Framboosje Actief lid

17 okt 2005
    259
    0
    0
    Oh Ellen dat moet verschrikkelijk zijn geweest .
    Dan ben ik echt nog blij dat ik het nooit heb zien kloppen.
    Mijn troost is dat het nooit echt heft geleefd.

14. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik zou vandaag 8 weken zijn en heb afgelopen maandag een MK gehad. Vruchtje meegenomen naar VK en volgens haar was het een week of 6...

15. mandy80

mandy80 Actief lid

2 apr 2006
    485
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    deventer
    week 6, aug 2005
    week 5w3dgn juli 2006
    week 6w3dgn jan 2007

liefs mandy

16. MJB

MJB Lid

23 aug 2006
    25
    0
    0
    Eindhoven
    Bij 9 weken een echo gehad, toen was het vruchtje 6 of 7 weken en heeel klein bijna leeg. In week 10 curretage gehad.

17. Chulita

Chulita Lid

2 mrt 2007
    92
    0
    0
    Hallo iedereen,

ik ben nieuw.
    Ik heet Julliette.

ik heb ook een miskraam gehad voor de 2e keer helaas.
    ik weet niet precies wanneer ik een miskraam heb gekregen.

15 feb had ik een afspraak bij de verloskundige en die zag Pelia(heb hem/haar een naam gegeven betekent in het hebreeuws wonder) ze zag het hartje kloppen een goeie hartslag..

Helaas ben ik fysiek mishandeld door me exvriend op 18 feb om maar even open te zijn ookal ken ik jullie niet maar vind het fijn om het te delen want ik zit er mee.
    dus 3 dagen dagen na de echo ben ik mishandeld.

24 feb begon ik een beetje bruine afscheiding te verliezen.
    paar dagen later begon ik helder bloed te verliezen maar had nergens last van.ik had geen buikpijn nergens terwijl ik dat wel had bij me eerste miskraam toen kon ik nauwlijks lopen.
    maargoed..

1 maart naar de verloskundige geweest.
    ze ging kijken of Pelia nog leefde maar ze zag eerst helemaal niets.
    ze vroeg of ik een inwendige echo wou.
    ik dacht dat zou wel beter zijn dus dat heb ik dan maar gedaan.
    Ze zag Pelia zitten, het had een hoofdje een lijfje,armpjes en beentjes behalve een hartslag.ik viel in tranen uit en wou me ex vriend vermoorden.

ze had Pelia opgemeten ik was dus 7 weken en 3 dagen zwanger..maar hij of zij was al aan het afbreken maar ik was dus al langer zwanger dan 7 weken..precies zou ik nooit weten..maar ik hou het bij 10 a 11 weken.

ik heb de laatse echo mee gekregen
    me ex vriend heeft het nog niet gezien.

ik heb niet echt zoveel verdriet omdat ik al een beetje wist toen ik bloed verloor het niet goed zou aflopen.

ik heb aangifte gedaan tegen me ex vriend..het is als nog poging tot doodslag dus hopelijk word hij vervolgt..

Ik ben nog maar 18 en heb veel achter me rug..ik ben een sterke vrouw en geen meisje.8)

heb veel steun behalve van me ex vriend maar die is allang blij dat het kindje niet meer leefd..

Ik lijk wel een open dag boek..maar het zit me dwars en jullie vrouwen kunnen er toch beter over praten dan mensen die het niet hebben meegemaakt.

Ik zal deze site goed in de gaten houden..want ik hou wel van een babbeltje zo als je ziet haha..

Hou de moed er in..daal niet naar beneden..
    het is beter dat het vruchtje dan nu afbreek dan als je 24 weken zwanger bent of dat je kindje complicatie's heeft ook al is het hard gezegt maar het is wel zo.

Ik spreek jullie snel!

Groetjes Julliette

18. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    Hey chulita

een verhaal met heel veel inhoud en vooral pijn
    ongelooflijk hoe hij je in zwangere toestand kon mishandelen
    ik hoorde deze week iets gelijkaardigs op het nieuws
    ik vind het moedig van je dat je toch nog zo sterk kan opstellen

sterkte!
    flyke

19. Framboosje

Framboosje Actief lid

17 okt 2005
    259
    0
    0
    Oh Klus,ik weet nog dat wij op het zelfde ogenblik zwanger waren,ik zag je berichtjes meestal staan in topics waar ik ook kwam.
    Wat erg dat het ook is mis gegaan.
    Ik zou vandaag 9 weken en 1 dag geweest zijn...

20. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Juliette,
    Wat een verhaal zeg, vreselijk moet dat zijn. Maar ik bewonder je moed om het hier neer te schrijven. Ik wens je heel veel sterkte toe in de komende tijd en als er iets is en je wilt het kwijt, daar zijn we hier voor.

Heel veel liefs Anette

Deel Deze Pagina