Hoi meiden, Ik zit een beetje te neuzen naar positiewinterjassen, maar ik vind het allemaal maar een beetje saai. Of het zijn grote hobbezakken zonder model, of ze zijn 200 euro, en dat vind ik een beetje onzin voor een jas die je 1 seizoen aan hebt. Tijdens de vorige zwangerschap had ik het hartstikke warm en dus deed ik alleen een vest aan ook al was het -7 op het laatst. Maar dit keer ben ik echt een kouwkleum, dus ik moet wel iets warms hebben.. Waar kopen jullie je jas, of hebben jullie andere leuke ideeen?
Wat wil je met die jas doen? Wil je ermee op de fiets kunnen dan zou ik wel investeren. Ik ging alleen met de auto weg en wandelen en heb een jas gekregen van mijn zusje die 1 maat groter is dan ik zelf heb. Kan je mss die van je man niet aandoen als hij meerdere jassen heeft.Het is even niet mooi maar ja zonde om idd ene jas aan te schaffen die het jaar erop natuurlijk veels te groot is.
Ik moet er voornamelijk mee de honden uitlaten, een jas van mn man gaat niet echt, die doet wedstrijden bankdrukken en heeft dus meer tiet dan ik haha en erg brede schouders, dus dat ziet er echt niet uit als ik een jas van hem aan doe..
ik ga denk ik ook voor een poncho aangezien ik nu maat 48 heb en het voor mij sowieso veel moeilijker zoeken is nu. Bij Bonprix heb je wel wat jassen die niet zo duur zijn. Of die modellen goed zijn weet ik niet maar voor één seizoen zijn ze goed betaalbaar.
Koop een tweedehandse op marktplaats! Die jassen zijn toch maar eventjes gedragen... ik zelf had m alleen nodig in de auto dus ik had een vest onder mn jack. (vest dicht, jas lukte niet meer) en dan een sjaal erover.
Ik had een gewone jas aan eigenlijk in de winter. Op een gegeven moment kon hij niet meer dicht maar toen droeg ik gewoon lekker 3 laagjes kleding en liet mijn jas open, nou dat was ook heerlijk warm. En ik kon op die manier ook in de winter een beetje pronken met me buikje.
Ik denk dat ik ook voor zo'n tussen oplossing ga. Dikke trui met een poncho, zoiets. Dat red ik vast wel! Voor de fiets heb ik nog een aardig wijde zeiljas, dus dat lukt misschien nog wel een poosje.
Ik heb bij c&a, toen ik zwanger was van fenna, een jas gekocht. Hij was iets van 40-45,-. Dat vond ik wel meevallen. Die gebruik ik nu dus weer Voor de herfst ben ik zelf een poncho aan het haken . Want mijn zomerjas gaat bijna niet meer dicht en mijn winterjas is dan nog te warm.
ik heb vandaag besloten dat ik een lekkere dikke poncho ga kopen! Lijkt me wel ideaal in de winter met een zwanger buikje
Ik zat zelf ook aan een poncho te denken Ga binnenkort maar eens op jacht, met dit heerlijke zomerweertje
Ik doe weer de winterjas van mijn man aan, net als met de vorige zwangerschap. Ging prima, en als ik de hond uitlaat of boodschappen doe hoef ik er toch niet fantastisch uit te zien.
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap een jas bij de zeeman gekocht in een wat grotere maat. Hij viel eigenlijk prima om mijn buik en was niet eens zo heel breed in de schouders. Voor 15 euro wel leuk voor een seizoen.
Haha ik wel Tord, ik ben best een trutje wat dat betreft Een dikke poncho lijkt me ook wel wat, waar halen jullie die?
mn man zegt dat ik maar een gat in mn dekbed moet knippen, kan ik af en toe een andere hoes erom doen................ mannen!
Je hebt tegenwoordig veel (gewone) jassen die knopen hebben tot net onder je borst. Daar zou een zwanger buikje prima in kunnen, en volgend jaar kun je de jas gewoon weer aan..
Vind het veeel te veel geld zon zwangerschapsjas! Ik trek een lekker poncho aan en als het te koud is trek ik daar wel een extra vest onder aan ofzo...