bij ons is de liggings echo wel standaard ............Dat je niet bij de bevalling erachter komt dat er toch een stuitligging is ..dan praat ik wel over de vk ...als je bij de gyneacoloog loopt krijg je vaak zoiezo meer echo's volgens mij ...
Voor mij is het inderdaad een liggingsecho en die is standaard hier. en vandaag te horen gekregen dat het voor mij geen overbodige luxe is, omdat ze niet zo goed door mn spieren heen kunnen voelen. wist niet dat ik zo sterk was in mn buik! over twee weekjes, ik ben benieuwd!!
tegen mij zeiden ze dat ik nog een groeiecho krijg rond de 36 weken want ik vroeg aan hun of ik nog meer echo's krijg ze zeiden in principe krijg je een laatste groei echo rond de 36 weken maar ik denk dat ik em eerder krijgt (volgende week) omdat mijn verloskunidge op de dag veel echo's doet ofzo?? ik heb het niet echt meegekregen wat ze zei maar al krijg ik het volgende week vind ik het ook goed hoor
Ik krijg met 36wk ook alleen maar een liggingsecho. Ze gaan kijken of het kindje met het hoofdje naar beneden ligt en of de placenta nog helemaal goed doorstroomt. Helaas geen groeiecho.. maarja na een paar weken heb ik me meisje toch in mn handen
Met 30 weken, aangezien de kleine met 20 weken iets aan de grote kant was. Helaas ben ik nu dooverwezen naar een gynaecoloog en zal er verder gekeken worden waarom het te snel groeit.