op vakantie met baby? en waarheen?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Cindy84, Jan 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cindy84

Cindy84 Bekend lid

Aug 15, 2008
    914
    1
    16
    hallo allemaal

eind maart komt ons eerste kindje, nu zit ik te twijfelen of ik eind augustus een vakantie kan boeken voor ons drietjes.
    een midweekje naar center parcks ofzo. niet te lang en niet ver, maar dat we er toch eventjes weg zijn.

omdat het ons eerste kindje is, weten we nog totaal niet hoe dat gaat met een baby en wat er allemaal bij komt kijken, maar als ik wacht dan kan ik niet meer boeken.
    last minute naar center parck zal er wel niet inzitten.

heeft iemand ervaring om met een baby van 4 maanden op vakantie te gaan?

groetjes manon

2. susy26

susy26 Niet meer actief

hoihoi, ik heb nog geen ervaring ,maar centerparcs lijkt me wel ideaal. Wij zelf gaan voorlopig ook niet meer naar t buitenland. Centerparcs kan je aardig vertoeven, althans dat vinden wij.Wij gaan voor de laatste keer met z'n tweetjes in april. Maar daarna zeker nog wel! Heerlijk! Vooral als je die kleintjes ziet genieten in het water!

liefs Suzanne

3. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

Jun 11, 2009
    3,158
    11
    38
    Zeker bij center parcs, kan je met zo'n kleintje lekker op vakantie. Je hoeft helemaal niet ver weg en ben er toch lekker tussenuit.

4. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    4,080
    65
    48
    Zoetermeer
    Kan makkelijk hoor! CP heeft genoeg te doen voor jullie en je kleintje. Overigens is er op dit forum helemaal onderaan ook een topic over vakanties...misschien doe je daar nog ideeen op?
    Veel plezier!

5. Bri

Bri Niet meer actief