In welke week heb jij het kamertje besteld?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door anna123, 1 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trees

Trees Niet meer actief

Ik zou het abosluut doen! Het idee dat ik dan misschien jaren tegen een niet-gebruikte kinderkamer aan moet kijken, lijkt mij onwijs confronterend. Ik zou spulletje bewaren op een plek waarbij ik zelf de controle heb wanneer ik er naar wil kijken. Niet een kamer in huis waar ik elke dag langs loop en naar binnen kan kijken.

Ik denk trouwens dat ik het niet zou laten ophalen door de winkel, maar dat ik de meubeltjes bij mijn ouders zou opslaan.

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Mijn nichtje heeft destijds het kamertje zo gelaten, hoort meestal toch ook bij de verwerking. Eerst droom je bij het kamertje weg en daarna is het heel confronterend, maar wel een fijne plek om terug te komen. Gelukkig lag er 15 maanden later een levend kindje in het bedje.

3. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    Ik zou het echt niet weten, wat wij dan zouden doen. Het is misschien wel goed voor de verwerking maar ik denk dati k peroonlijk veel moeite mee zou hebben en het erg confronterend allemaal vinden.
    Maar niet teveel over nadenken.....

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Tuurlijk niet teveel over nadenken, maar vraag me dat gewoon af als ik dat lees van een aantal mensen, ik denk dan dus, zou je dat wel echt willen dan? Vandaar dat ik het eens vroeg ;)!

Snoopy, gelukkig dat er al snel toch een kindje in het kamertje mocht slapen :D!

5. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Na de 20 weken echo .. Dus 20 weken ;)

6. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ja, dat was echt heel fijn! Inmiddels is het bijna 8 jaar geleden dat hun eerste kindje overleden is en hebben ze nu 4 lieve en gezonde meiden, de jongste is alweer ruim 1!

7. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik was 20 weken zwanger toen we het kamertje besteld hebben en de verwachte levertijd was 9-10 weken. Maar Baby Dump belde van de week al op of dat ze konden leveren op 16 maart. Een week eerder dus. En alles is klaar hier, dus is het alleen nog wachten tot Ukkie komt :D De verwachte levering daarvan: over 14 weken ;)

xxxx sassie

8. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Wij hebben het met 19 weken besteld omdat het zo gigantisch in de aanbieding was, dat we dit niet voorbij konden laten gaan. Wel met de afspraak dat als de 20 weken echo niet goed zou zijn, de koop ongedaan gemaakt werd.

9. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    vind jij het ook zo leuk dat het kamertje er al is?? wij wel, elke keer MOET ik gewoon even naar binnen lopen en even snel kijken. Op de een of andere manier wen je er op die manier ook nog weer aan ofzo.

10. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Hier was ik 18/19 weken.
    Het bedrijf waar we bestelde vertelde dat ze in de grote vakantie paar weken dicht gingen, de fabriek dan waar het vandaan kwam.
    Dus dat het dan nog langer kon duren.
    Eind mei besteld en eind augustus kwam het binnen.

11. Miracle1984

Miracle1984 Bekend lid

5 jan 2009
    727
    0
    0
    Wij zijn vrij snel maar hebben gister een kamertje in optie laten zetten. We kijken nog even rustig verder. Kinderwagen hebben we wel defintief besteld. Op zijn vroegst wordt dit (kamer en kinderwagen) dan eind mei geleverd.

12. jans1

jans1 Lid

27 okt 2009
    64
    0
    0
    NULL
    NULL
    vorige week met 15 weken besteld, waren kamertjes bij die hadden een levertijd van 21 weken!!!!!!
    die wij gekocht hebben maar 11

13. Brigitte1985

Brigitte1985 Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.020
    213
    63
    heb nog niets besteld maar vandaag wel rondgekeken. Bij de babydump hadden ze kamertjes die volgende week al geleverd konden worden! wij wachten dus nog even

Deel Deze Pagina