In welke week klossen halen?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Mamalyn, Jun 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

Apr 16, 2008
    2,099
    0
    0
    Ik ga ze morgen ophalen. Ik hoop wel dat ze er een trampoline bij leveren want ik vraag me af of ik nog in bed kan komen ;). Hier kun je ze ophalen wanneer je wilt, je mag ze dan 13 weken gratis houden. En na 13 weken, mocht je ze nog nodig hebben, dan kun je ze huren voor een klein bedrag. maar goed, hoop dat dat niet nodig zal zijn :D. Ik haal ook gelijk een douchekrukje, lijkt me wel lekker als ik evt. lekker onder de douche kan zitten tijdens de weeën.

2. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

Sep 28, 2006
    2,574
    4
    38
    Midden van NL
    wij kunnen ze ook nog 2 maanden houden of zo.

Ik heb een douchestoel ook erbij geleend, ze hadden geen krukjes.

Maar het lijkt mij ideaal, idd voor tijdens de weeën. Vorige keer had ik ook beenweeën en kon dus niet blijven staan op mn benen.
    En ook voor na de bevalling voor het douchen de eerste dagen, ik kon toen maar heel kort douchen omdat ik anders van mn stokje ging. Dus lijkt het me wel handig als ik zo iets langer kan douchen.

3. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

Jan 3, 2008
    2,495
    0
    0
    Kun je zo'n postoel ook gewoon gratis lenen, net als een ondersteek? Wij hebben ook boven geen toilet en ehm, eerlijk gezegd lijkt het me ook héérlijk als ik vanaf week 37 niet voor ieder van de tig nachtelijke plasjes naar beneden hoef.. En in de kraamweek helemaal! Is zo'n ding groot? Dan moet ik nl even een plekje zoeken in de werkkamer ipv de slaapkamer..

4. lvdm

lvdm Niet meer actief

Ja, zo'n postoel kan je ook gewoon gratis lenen. Is helemaal niet groot, ongeveer zo het formaat van een eetkamerstoel alleen dan wel met leuningen. Ik heb 'em in de studeerkamer gezet, zodat ik daar de deur van dicht kan doen in de kraamweek, heb ik een soort apart toilet voor mezelf. En op het bureau (binnen handbereik) een spoelkannetje en kraamverbanden. Lijkt me zo ideaal!

Share This Page