hoi dames ik ben donderdag naar verlos geweest en kreeg te horen dat de kleinen nog steed met ze hoofdje omhoog lag .nu willen nog twee week wachten en als nog zo is gaan ze het proberen te draaien zie er wel tegen op.wie heeft dit ook me egemaakt en kan me vertellen hoe je voelde? vrijdag kreeg ineens pijn in de buik. een soort buikpijn gevoel kan niet liggen en niet zitten was liever in de benen .en snacht ook veel pijn . zaterdag ook was weer het zelfde toe heb ik paracetamol gehad ging het ff weer. zondag heb ik minder last weer gehad. maar vandaag is het weer begonnen weer die buikpijn gevoel het komt zo soms op zetten en dan is ff weer weg.bij wie komt die ook bekent voor en kan mij helepn met wat het is?of heeft het ook gehad? anders bel ik morgen ff de verlos .
Hoi, ik heb er geen ervaring mee, maar ik weet dat normaal vanaf de 36 weken het kindje gaat indalen, dus bij jou zou het nog makkelijk kunnen. Ze gaan het kindje proberen te draaien met het hoofdje naar beneden, maar dit is niet zonder pijn moet ik je zeggen, want een vriendin van mij heeft dit ook gehad. Die heeft echt (sorry) heel erg veel pijn gehad. Als ze het kindje gedraaid hebben kan hij/zij ook weer gewoon gaan draaien, dan heb je een stuitligging, mochten ze niet kunnen draaien, dan heb je automatisch stuitligging. Die buikpijn heb je dat onder of bovenin en wat voel je precies voor een pijn?
hoi diaantje23 okeej ik hoop dus dat het nog uit zich zelf gaat draaien als ik al hoor dat veel pijn kan doen . ja die buikpijn heb ik over me hele buik. kan niet echt zeggen dat ik het op een bepaalde plek heb .en het is een soort kramp gevoel anders zou ik niet weten hoe ik het moet omschrijfen. gr winniethepoeh19
En heb je dan echt een trekkend gevoel of steken?, want ik had nl bovenbuiksklachten en die deden mij zo zeer dat ik ook nix meer kon, de VK heeft mij toen doorgestuurd naar het ziekenhuis voor controle. het kan zijn dat de banden aan het rekken zijn of dat je kindje inderdaad wil draaien, maar de ruimte iets te klein is. Wat hebben ze bij de VK precies gezegd over de ligging van het kindje?
hoi diaantje23 ik heb een trekent gevoel het lag met het hoofdje naar boven en aan me rechter kant gewoon recht zeg maar veder zij ze niks gr winniethepoeh19
Het kan zijn dat je buik aan het uitrekken is, omdat in deze tijd de baby natuurlijk erg snel groeit. Ik zou het toch even in de gaten houden. Probeer eens op de bank te gaan liggen met een warme kruik en die een beetje onderin je buik te leggen. Vaakt helpt het wel, dus ik hoop voor jou ook, want je moet nog ff he. kuss
hoi diaantje23 ja vind zelf wel dat snel groeit .want ga om de twee week naar verlos nu .en als ik er kom dan zit er ook al weer twee kilo op. zal ik dat is gaan proberen met kruiken. help het niet echt wacht ik tot woensdag moet ik toch ff naar de dokter. dan vraag ik het hem ff. ja moet nog ff maar gaat nu wel snel hoor gr winniethepoeh19