Ik had mijn miskraam met 8 weken, kwamen er achter met echo was gestopt met leven met 6w1d. Geen symptomen dat het niet meer leefde. Gr Jacquelien
Met 11 weken en 3 dagen een beetje bloed verloren, vervolgens bleek op de echo dat het vruchtje met 8 weken en 5 dagen was gestopt met groeien. Ik ben vervolgens met 16 weken gecurreteerd omdat het niet spontaan op gang kwam. Ik heb overigens na dat beetje bloed ook helemaal niet meer gevloeid. Zelf wel de hele tijd het gevoel gehad dat het niet goed was omdat mijn symptonen ineens wegwaren en de gevoeligheid van m'n borsten af bleef nemen. Tweede zwangerschap met bijna 13 weken 2 keer bloed verloren en erg bang voor een miskraam, maar bleek gewoon het aanprikken van de placenta op de bloedbaan te zijn en aangezien het een tweeling was werd er ook twee keer aangeprikt, vandaar 2 keer bloed. Groetjes Manou
Miss X, Helemaal geen symptonen; ik was echt zwanger; moe, pijnlijke borsten, misselijk, overgeven, pijnlijke benen, groeiende buik etc. X Neia
Ik heb een curretage gehad met 9,2 weken zwangerschap. Vruchtje was al veel eerder gestopt met groeien. Voelde me wel gewoon nog zwanger, maar had minder zwangerschapssymptomen dan bij mijn 1e zwangerschap. Wilde me daarover niet te zenuwachtig maken, want elke zwangerschap is natuurlijk anders. Mijn huisarts vertelde: 90% gaat goed, dus ga maar lekker genieten! Helaas was het toch mis.
Ik heb 2 miskramen gehad, beide met 6 weken. Dat lees ik trouwens erg vaak: een miskraam met 6 weken...
Afgelopen maandag had ik mijn eerste echo met 9 weken en 3 dagen. Die week daarvoor heb ik een paar dagen last gehad van bloedverlies maar omdat ik verder geen buikpijn of krampen had en nog steeds tekenen van een zwangerschap vertoonde (nu nog steeds) had ik goede hoop dat we een mooie echo te zien zouden krijgen. Ik had nooit verwacht dat het ook wel eens niet zo zou kunnen zijn. Het vruchtzakje zag eruit als dat van een week of 6 a 7 en er was geen vruchtje meer te zien, of het was zo klein dat het niet zichtbaar is. In ieder geval heb ik nog steeds last van zwangerschaps kwaaltjes en heb ik niet het idee dat het vruchtje spontaan zal afkomen. Daarom wil ik ook zo snel mogelijk een curretage zodat ik dit achter me kan laten, en hopen dat we dit nooit meer hoeven meemaken.
Ik heb eens gelezen dat week 11 de week is waarin het grootste aantal miskramen plaatsvinden. Als ik het voorgaande lees lijkt dat niet te kloppen, maar goed.
miskraam in mei 2006 met 7 weken miskraam in dec 2006 met 11 weken maar beide keren een leeg vruchtzakje dus eigenlijk beide keren bij de bevruchting.
Ik heb 2 miskramen gehad. In april '06 was ik 8 weken zwanger. In augustus '06 kreeg ik met precies 10 weken een termijn echo. Op de echo was te zien dat het vruchtje niet verder was gegroeid dan ongeveer 5 weken.
bij mij hebben ze een echo gedaan en toen had ik zes en een halve week moeten zijn.Maar de vruchtzak was leeg en het was dus in de 5e week al fout gegaan!Maar mijn lichaam gaf het al aan door te gaan vloeien.Ben nu drie weken verder en vloei nog steeds.Kan volgens de gyn ook nog wel 2 weken duren.
2 miskramen gehad. eerste bij 6 weken (sept 2006) Tweedebij 15 weken (2 weken gelden) Iedereen sterkte toegewenst. liefs iris
miskraam gehad bij 10 weken vruchtje was gestopt met groeien vanaf 6 weken en gewoon alle zwangerschapsverschijnselen. zere borsten, misselijk. voor mijn gevoel gewoon zwanger. Ik hoorde van de gyn dat je ook de zwangerschaps verschijnselen blijft houden omdat je lichaam geoon nog steeds hcg blijft aan maken al is het vruchtje niet verder gegroeid. dit stopt pas na de miskraam/curretage
ik heb afgelopen september een miskraam gehad met 8 weken. en als ik alle reacties hier zo lees kom ik tot de conclusie dat de meeste miskramen tussen de 6 en 8 weken ontstaan. verder heb ik een kindje verloren met 24 weken maar dat is natuurlijk geen miskraam meer te noemen.
Bij week 8/9 was het vruchtje gestopt met groeien. In week 14 is het hartje gestopt en in week 15 heb ik pas de miskraam gehad. Beste laat dus...
Miskraam bij 8 en 15 weken. Volgens de verloskundige is de kans op een miskraam het grootste tussen 8-10 weken. Wel schijnt het dat de kans op een miskraam al een stuk kleiner is als er bij een echo hartactie is, ook als dat al bij 8 weken is, het gaan kloppen van het hartje is blijkbaar toch een moment van risico. Kans op een miskraam na 12 weken (bij goede echo) is echt nog maar 2-3%. Veel succes! Neeke