hoi ik heb twee miskramen gehad. de eerste was met 13 weken en is vanzelf gekomen de groei klopte met het aantal weken dus niet eerder oveleden al wel een echo met hartaktie inweek 11 de twee met 11 weken enook een goede echo met hartaktie in week 8,5 volgens groei een week erna geen hart aktie meer geweest en niet vanzelf gekomen bij beide zwangerschapsverschijnselen op en top en bij beide curatage gehad.
Ah, Mandy, wat rot zeg. Ik had je berichtjes gezien dat je het vermoeden had dat het weer mis zou gaan. Kl*te hoor. Veel sterkte! Veel liefs, Manou
Ik heb een miskraam gehad met 11 weken, ik kreeg heel licht bloedverlies en omdat ik al weken een onrustig gevoel had heb ik een echo gehad, daar bleek dat het vruchtje al verschrompeld was. Met 6 weken (ik dacht zelf dat ik toen 8 weken was) hebben we wel een klein vruchtje gezien met hartaktie. Kort daarna is het waarschijnlijk toch misgegaan. Ik had nog wel zwangerschapsverschijnselen, maar voelde dat er "iets"mis was.
Ik heb mijn miskraam gehad met 10 weken en 1 dag en 2 dagen ervoor nog een echo met hartje gezien. Maar mijn miskraam is niet ontstaan doordat het vruchtje niet goed was maar door een hele harde val.
Oh liz wat erg voor je doe rustig aan en hopelijk mag je snel een mooi kindje in je armen krijgen succes..
Ik ook! Heb je daar wel een naam voor of heet het dan een vroeggeboorte? Ik kwam erachter bij de 20 weken echo, daar bleek dat ons kindje met ongeveer zeventien weken was overleden. Ben bevallen vier dagen na het ontdekken. (bevalling is opgewekt) Met 16w4 nog een perfecte echo gezien. Oorzaak? geen idee.
ik had met 9 weken nog een goede echo, en met 11 weken ging ik weer met vol trots om me kindje te bekijken en toen bleek het hartje gestopt met 10wk en 5dg. had alle symtomen en dacht er helemaal niet meer aan dat het nog fout kon gaan na die mooie echo met een perfect kloppend hartje, maar dus wel 2 dagen na dat ik dit slecht nieuws te horen kreeg ben ik gecureteerd.