Harde buiken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sil1, 8 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sil1

Sil1 Bekend lid

13 sep 2014
    708
    0
    16
    Goedenavond dames,

Wie herkent dit of weet wat het kan zijn.
    Dit is mijn derde zwangerschap, en echter heb ik dit nog niet eerder gevoeld of bij mijn andere zwangerschappen niet opgelet.
    Maar ik heb nu al drie avonden harde buiken soms hele pijnlijke en komen soms ook snel achter elkaar.
    Maar zelf heb ik zoiets van ik kan dit hebben dus zal wel niks zijn, maar het is een vervelend gevoel en af en toe pijnlijk.

Iemand?

Groetjes

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ja hoor hier precies t zelfde en soms wordt ik er snachts ook wakker van. Duurt ook echt al weken nu....

3. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Misschien gewoon voorweeen? Ik had ook harde buiken heel vewl vanaf 17 weken al maar nooit pijnlijk geweest alleen ongemakkelijk

4. Sil1

Sil1 Bekend lid

13 sep 2014
    708
    0
    16
    Okee.. Ja soms doet t echt pijn en dan komen ze best vaak en ineens stopt het weer. Maar al drie avonden aan de gang. Ik loop al van 26 weken met 1cm ontsluiting maar is normaal voor een derde zwangerschap, maar heb ook een verkorte baarmoedermond. Dus twijfel zo. Vrijdag heb ik controle in het ziekenhuis. Maar zie dus dat t bij meerdere dames voorkomt.

5. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    In jouw geval is het misschien beter om even te bellen voor overleg dan meis. Succes!

6. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

19 jul 2012
    1.112
    0
    36
    gelderland
    Zou toch even bellen en overleggen, misschien is er vandaag nog wel een plekje voor je

7. Sil1

Sil1 Bekend lid

13 sep 2014
    708
    0
    16
    De nacht was rustig en nu ook .
    Morgenochtend moet ik toch voor controle dan kaart ik dit even aan.. Misschien dat ze mij kennen vertellen wat het is.

8. Sil1

Sil1 Bekend lid

13 sep 2014
    708
    0
    16
    Kom net bij de gynaecoloog vandaan.
    Kleine meid ligt helemaal ingedaald en vast.
    En de harde buiken zijn bij mij dus voorween.
    Maar nu heeft ze van binnen in gevoeld wat erg pijn deedt, nu kan ik niet eens meer lopen of ik krijg een harde buik en heel veel achter elkaar en ze doen pijn.
    Ook toen ze op de echo keek, zei ze ineens dat t dit weekend wel is kon gaan gebeuren anders aan komende week.

Deel Deze Pagina