Hoi! Ik ben weer zwanger! Ik was in februari ook zwanger in de 3e cyclus na de bevalling van Eva, maar dat werd helaas een miskraam met 5+5 weken. Nu de 3e cyclus na de miskraam en weer zwanger! Meteen na mijn eisprong had ik al een voorgevoel en die klopte dus! Ongelooflijk, over Eva 1,5 jaar gedaan en nu 2 keer binnen een paar maanden zwanger... had ik nooit durven hopen. Ben zó blij! Maar ook erg onzeker en bang . Gelukkig mag ik een vroege echo met ongeveer 6 weken, maar spannend blijft het! Foto van de test staat in mijn fotoalbum: Liefs, Snoopy
Jaaaaaaa ik mag je als eerste feliciteren!! Van harte met je zwangerschap meid, ik duim dat alles voorspoedig zal verlopen en je een heerlijke tijd hebt!
Dank je wel! Jij ook succes, nog een paar daagjes! Volgens fertilityfriend had ik m'n nod ook 15 juli, misschien zijn we straks wel op dezelfde dag uitgerekend! Ik ga voor je duimen! Liefs, Snoopy
Heeeeeeeeeeeeee meid! wauw! Gefeliciteerd! Wat spannend joh. Voel je je goed? Oooh wat leuk voor je! Nou, nu durf ik het ook wel aan
Super gefeliciteerd!! En wat fijn dat jullie op dit wondertje niet zo heel lang hebben hoeven wachten . Op naar een goede echo komt vast en zeker goed
Hoi! Dank jullie wel voor jullie felicitaties! Ik voel me verder prima, wel vandaag opeens geen trek in dingen die ik normaal wel erg lekker vind en opeens trek in dingen die ik normaal nooit eet. Maar bij Eva en de vorige zwangerschap ben ik ook nooit echt misselijk geweest, dus ik hoop dat dat nu ook zo is! Vandaag weer een test gedaan die je vanaf je nod kan doen... wel spannend, want volgens fertilityfriend heb ik m'n nod woensdag pas, maar ik dacht zelf dus al eerder. Maar de test vanochtend was ook goed positief! Dus ik denk dat ik nu inderdaad echt wel 4 weken zwanger ben, misschien zelfs wel langer. Fotootje van de test: Ik ga over zo'n 1,5 week de verloskundige bellen om een afspraak te maken voor een echo met 7 weken en een paar dagen. Dan moet er zeker al een hartje kloppen, een echo eerder maakt me denk ik erg onzeker. En 3 weken wachten valt toch wel mee? (zegt ze dapper ) Ik hoop het in ieder geval te halen, ik hoop zó heel erg dat het dit keer goed gaat! Vandaag op kraamvisite geweest bij een vriendin, haar 2 meiden schelen precies even veel als dat Eva en deze baby gaan schelen. Wel heel bijzonder. Ook heel bijzonder om weer zo'n klein frummeltje vast te houden wetende dat je zwanger bent, terwijl verder niemand het nog weet! Liefs, Snoopy