Ben je van plan om te gaan testen? Laat het even weten voordat je gaat testen en vertel daarna je uitslag. Ik ben erg benieuwd! Succes alvast!
Ja ik ben van plan om te gaan testen over twee dagen, dan zou het kunnen als het goed is! Ben erg benieuwd! En natuurlijk laat ik de uitslag weten liefs Main
jaaaa heel erg zelfs, had al een gevoel tijdens de klus zelf,hahha, begrijpt misschien niet iedereen maar als je een hele goede intuïtie hebt voel je veel! Na de eisprong begonnen borsten gevoelig te worden, rond de verwachte innesteling erge rugpijn gehad één dag. Temp hoger , puistjes gezicht, nagels breken allemaal af, vette haren, sávonds geen honger, slecht slapen, noem maar op. Oh ja mijn man zegt dat ik een zeikerd ben de laatste dagen Maar ik ben ook wel zo realistisch dat ook mijn lichaam mij wel eens voor de gek heeft gehouden dussss ik wacht het even af. Enne ik heb net op een ander topic afgesproken dat ik niet test meer tot NOD, wel een goeie trouwens want is zonde van het geld,hahah. Dussssss dames ik ga pas testen zaterdag of zondag!
Succes meiden, ik volg jullie! @Simbafloor... ik ken het. Ik maakte mezelf de eerste ronde zooo gek! Nu heb ik het wat los kunnen laten en heb ik de 2e ronde geen test gedaan en afgewacht. Valt niet mee hoor, haha! Maar heb nu wel een beetje rust in mijn lijf.
Succes..@main..ben benieuwd bij jou..heb ook allerlei klachten en kan pas over 10 dagen testen.Spannend
Hallo, Ik ga vrijdag testen en ik heb de volgende klachten. *sinds afgelopen woensdag extreem moe *ook sind die woensdag avond het heel koud hebben *vanaf afgelopen vrijdag heb ik ontzettende roodgloeiende wangen, doet gewoon zeer alsof er allemaal barstjes inzitten *afgelopen zondagavond en maandagavond een beetje roze afscheiding gehad *mijn haar wordt heel snel vet s'morgens gewassen diezelfde avond al vet (normaal heb ik dat niet) *ook mijn huid is erg vet vooral mijn gezicht (normaal juist een erg droge huid) *en dan nog mijn ogen die branden en zijn heel droog *sinds gister veel meer afscheiding als anders, het voelt telkens "nat" aan van onderen *vanmorgen wakker geworden met enorme krampen in mijn onderbuik Groetjes Kira
meiden ben benieuwd! Duim voor jullie! Kira1985: hoop dat je een mooie test vrijdag in je handen hebt en ons goed nieuws mag brengen!
Ik heb vanmorgen negatief getest maar nog steeds niet ongi. Heb wel wat vage klachten... opgeblazen buik, puistjes, stemmingswisselingen.... maar kan ook me komende ongi zijn zucht. Heb op 10 jan. mijn eisprong gehad,, teminste vermoed ik... dus nu probeer ik echt te wachten tot zaterdag voor de volgende test! succes meiden groetjes
@littleeyo balen voor je meis.Toch al die klachten,raar toch!Ik denk dat het toch moeilijk blijft om die klachten uit elkaar te houden.Ik had de afgelopen maanden iedere keer het gevoel volgens mij is het raak,ik heb overal last van..maar nee dan toch niet.Het kan altijd nog zijn dat je straks toch nog positief test.Anders laat die duivel maar komen toch?
@Kira spannend meis,zal duimen voor je.Ben wel benieuwd,ik heb precies dezelfde klachten.Kan over een dag of 9 testen.Succes
Heb gisteren al stiekem getest, terwijl zaterdag mijn NOD is. Een heeeeeeeeeeeeel vaag streepje. Dus zaterdagochtend ga ik voor t eggie Nog maar 2 nachtjes slapen hahahaha
@Wendelaa...o meis dat zou wel super zijn..ik ben er straks ook een die al stiekem eerder test haha..Nou ben benieuwd zal duimen voor je.Je kan vast niet wachten..
hi ladiez spannend allemaal. veel succes en hopelijk voor ieder spoedig POS! even een vraagje..ik heb normaliter een cyclus van 28 dagen. ben in augustus gestopt met de pil. een paar keer een cyclus van in de dertig dagen gehad sindsdien en afgelopen maand een cyclus van slechts 21 dagen...weird... als ik de normale cyclus volg, mag ik over 9 dagen testen. als ik naar die 21 dagen kijk, dan zaterdag of maandag aanstaande... verder geen exacte kwaaltjes, sinds dat ik met de pil gestopt ben wel vreetbuien, tijdelijke verslavingen (eerst andijvie, toen tomatensoep, nu ontbijtbiscuits ), moe, dan weer teveel energie...etc. wel de laatste dagen zeer gevoelige en beetje pijnlijke tepels en meer afscheiding dan gewoonlijk...en de hele dag honger als een beer... we zullen ut zien... liefs, sab
wendelaa: wow een klein streepje, very good! heb meerdere keren van meiden dat gehoord en die waren dus na de NOD duidelijk zwanger! we'll keep our fingaz crossed!
Zaterdag komt in de buurt... duimen jullie nog voor me. Heb niet echt klachten, lijk eerder een beetje grieperig pijn in me bovenbenen, m'n tepels zijn alleen gevoelig als ik er licht op druk.. Heb wel een opgeblazen buik maar dat kan ook door ongi komen :x