In woonkamer een wief of???

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Saga, 29 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hier geen wieg in de woonkamer

Ik vind alleen de slaapkamer om te slapen en wil dat net als bij mijn zoontje nu ook toepassen

Als je kindje zowel in de huiskamer een bedje heeft én op de slaapkamer het heel verwarrend kan worden en je kindje dadelijk niet meer weet hoe of wat en dan zit je met de gebakken peren

Beneden is om wakker te zijn/spelen
    Slaapkamer om te slapen (hier dan iig)

2. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Hier hebben we een familiewieg en genoeg ruimte dus de wieg komt de eerste paar weken in de kamer. Om me heen zie ik ook dat het heel normaal is om de baby de eerste periode altijd in je buurt te hebben, vooral als je ook bv geeft natuurlijk. Als je baby huilt ben je veel te laat en mis je alle hongersignalen ervoor. Ben wel benieuwd hoe het gaat nu het nr 2 omdat het ook drukker is met dochterlief erbij maar komt vast goed.
    Hier heeft Elise altijd met veel plezier in de wieg gelegen

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Nee want slapen doe je boven in bed en niet in de kamer...

Als ze ouder zijn dan he.

Hier de kinderwagen bak als evt slaapplekje in het begin maar ik zelf ben van de rust en dat heb je toch meer op je eigen plekje boven waar je kindje dan ook slaapt.

4. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind de box beneden ideaal. Voedingskussen eventueel om baby heen leggen en een lekker nestje ervan maken. Verstelbare box moet je dan wel hebben, dat de bodem omhoog kan.

Deel Deze Pagina