Hallo allemaal, als kadotje voor de verjaardag van mijn man, had ik via vakantieveilingen.nl een leuk weekendje weg gescoord. helaas blijkt hij nu storingsdienst te hebben. Hieronder alle info: Kan ik iemand anders hier blij me maken? We hebben zelf 72 euro betaald. Bied mee, word de hoogste bieder en verblijf een weekend in een 6-persoons White Camp Cottage op bospark 't Wolfsven in Mierlo! Wat wordt er geveild? Een weekend in een 6-persoons White Camp Cottage (type wvs6). Waar biedt u op? DATA Aankomst: vrijdag 19 maart 2010 vanaf 15:00 uur Vertrek: maandag 22 maart 2010 voor 10:00 uur 't Wolfsven Als u op vakantie bent, wilt u zich natuurlijk helemaal op uw gemak voelen. Op bospark 't Wolfsven gaat dit zeker lukken. U zult de omgeving rondom het pittoreske Mierlo ervaren als een oase van rust. Het park is omgeven door natuurschoon, maar valt vooral op door het alom aanwezige water. Faciliteiten: Vele faciliteiten waaronder Eetcafé / bar (à la carte) Restaurant Snackbar Pannenkoekenrestaurant Overdekt zwembad Baby-/ peuter-/ kleuterbad Natuurbad Speeltuin(en) Indoor-speeltuin Poolbiljart Wii-wand Fietsenverhuur Kano-, waterfiets-, en/of bootverhuur Midgetgolf Uw accommodatie: Alle White Camp Cottages beschikken standaard over: volledige inrichting voor het genoemde aantal personen, keuken met koelkast, 4-pits gascomfort, afzuigkap, magnetron, kleurentelevisie, dekbedden (1-persoons), kussens, terras met meubilair. Omgeving: In de omgeving zijn vele activeiten waaronder No-no's land - Leende Bakkerijmuseum De Grenswachter Luykgestel - Luykgestel Saunapark van Dijk - Lomm DAF Museum - Eindhoven BestZoo - Best DippieDoe Familiepark - Best Museumpark Bevrijdende Vleugels - Best Huisdierbungalows zijn zeer beperkt beschikbaar! U kunt aan VakantieVeilingen.nl doorgeven dat u uw huisdier meeneemt. U bent dan wel verplicht de eindschoonmaak te betalen en 4 euro per huisdier per nacht.(Op basis van beschikbaarheid). Exclusief (verplicht) Lokale heffingen 1,96 euro p.p.p.n. Waarborgsom ( 65,-) deze wordt teruggestort door RP Holidays na uw verblijf. Administratiekosten Vakantieveilingen.nl 4,- Exclusief optioneel Eindschoonmaak 57,- Bedlinnen (v.a. 8,15 per pakket, bij de receptie bij te boeken)
72 euro das zeker goedkoop, heb even voor de gein op de site daar zelf gekeken wat het zou kosten en ik zou op 260 euro uitkomen, dus mag je zeker de 72 euro die je ervoor betaald hebt ook terugkrijgen hoor! Jammer dat je niet kunt joh! Suc6 met verkopen! Helaas kunnen wij zelf dat weekend niet..
ik baal er ook echt van. Manlief gaat nu kijken of hij kan ruilen, maar die kans is niet zo groot. dus vandaar toch maar op deze manier.
Ik kan het park voor iedereen aanraden, ben er vorig jaar geweest en het is er schitterend (sorry Liza, dat je er niet heenkunt, maar ik zal reclame voor je maken!!) Huisjes goed verzorgd, netjes en gewoon een leuk park!!
Ik heb op zich wel interesse, maar ik wacht eerst wel even af of jouw man zijn dienst nog kan verzetten. Als dat lukt, moeten jullie natuurlijk lekker zelf gaan! Zou je me een pb willen sturen als je het weekendje weg alsnog wilt verkopen?
Goed nieuws, waarschijnlijk kan hij toch ruilen. Mijn schoonouders zijn dat weekend ook zoveel jaar getrouwd, dus die vragen we mee, en hij heeft aangegeven dat we om die reden weg gaan. Toen kon het in één keer wel. In ieder geval gaan we dus gewoon heen! Sefarijntje, bedank voor je reactie.
Goed dat het nog gelukt is. Wij vinden wel iets anders. En wat een leuk idee om jouw schoonouders mee te vragen en zo hun trouwdag te vieren. Dat wordt vast een heel gezellig weekend!