Zwangerschapsshoot voor 2 in Rotterdam Wat wordt er geveild Zwangerschapsshoot voor 2 personen Kopje koffie of thee Gebruik van windmachine en accessoires Data De waardebon is geldig van 23 april 2012 t/m 29 juni 2012.Na het winnen van de veiling dien je binnen 1 week een reservering te maken (nu binnen 6 dagen!) Ik heb een fotoshoot gekocht via internet, nu blijkt alleen dat mijn man en ik totaal niet kunnen gaan BIj deze verkoop ik hem dus door aan iemand anders. Het gaat om een gerenomeerd bedrijf wat oa foto's maakt voor SYTYCD. Om geen extra reclame te maken zal ik de naam van het bedrijf enkel in een pb noemen zodat je de site kan bekijken daar. Dus wil jij graag met je partner mooie foto's maken van je buik laat het me weten en we kunnen een prijs bespreken
Ik had van een vriendin dezelfde bon cadeau gekregen denk ik als ik het zo lees. Maar ik vond het erg jammer dat het alleen de shoot was en foto's nog moest kopen, ik kreeg ook geen cdtje met de foto's mee. Misschien naief van mij maar had wel zoiets verwacht..
Volgens mij is dit hem: Bij te boeken fotopakketten Wil je de resultaten van je fotoshoot mee naar huis nemen? Boek dan 1 van de volgende pakketten bij: Small pakket: 4 keer 20 x 30 formaat miniposter voor 50,- Medium pakket: 7 keer 20 x 30 formaat miniposter voor 75,- Large pakket: 10 keer 20 x 30 formaat miniposter voor 99,- Je kunt de foto's na 5 werkdagen kosteloos afhalen, of de foto's laten verzenden. Hiervoor worden 4,50 verzendkosten berekend. Bij de balie kun je aangeven waar je voor kiest. Bij te boeken digitale pakketten Small pakket: 10 extra digitale webformaat fotos voor 50,- Medium pakket: 20 extra digitale webformaat fotos voor 75,- Large pakket: 40 extra digitale webformaat fotos voor 100,- Voor 25,- euro extra krijg je het originele formaat Visagie online bij te boeken voor 25,- p.p.