Wanneer voelden jullie de baby voor het eerst? Ik ben zwanger van ons 2e kindje.. de eerste keer voeld ik mijn zoontje al vrij vroeg, met 16 weken. Nu dacht ik al iets te voelen met 13 weken, maar twijfelde.. 3 dagen geleden voelde ik hem of haar veel duidelijker en was ik overtuigd van de baby (en niet mijn darmen). Nu 15 weken en ik lig op de bank en ik voel hem of haar heel duidelijk! Mijn placenta ligt voor, ik had altijd begrepen dat je dan minder zou voelen, maar ik voel echt duidelijk iets! Zo speciaal!
Bij de eerste was ik 18 weken toen ik hem voelde en 21 weken aan de buitenkant. Nu heb ik hem/haar nog niet gevoeld... Ben benieuwd!
Goh het is dat je er over begint maar ik twijfel ook sinds een paar dagen of het ons kleintje is dat ik voel... Meiden voelde ik bij 16 weken, buitenkant 20 weken. En nu het zit zo laag, heb geen borrelende darmen. Soms ook al soort harde buik gevoel. Bizar hoor. Had nooit gedacht dat ik een volgende nog veel eerder zou kunnen voelen. Ga er eens op letten.
Voor het eerst met 18 weken. Nu voel ik het dagelijks. Vaak ook op vaste tijdstippen, rond 11 u, en dan savonds rond 8 - 9u ook vaak Ik voel het wel nog steeds heel erg laag, en het voelt ook nog echt als luchtbelletjes, nog geen echt getrappel. Langs de buitenkant ook nog niet te voelen.
Ik twijfel! Omdat het bij ons de eerste is. Mijn placenta ligt ook voor en volgens de VK duurt het dan nog een aantal weken voordat ik haar ga voelen. Ik voel wel duidelijk een bobbel in mijn buik en voel die soms ook van links naar rechts verplaatsen. Maar echt trapjes herken ik nog niet. Hopelijk duurt dat niet lang meer. Ben heel nieuwsgierig geworden!
M'n eerste voelde ik met 17 weken al duidelijk. Nu zwanger van de 2e, en ik voel hem nog maar een weekje echt overduidelijk. Ik ben nu 21 weken zwanger. Dus met 20 weken pas. Placenta ligt aan de voorzijde. Dus het heeft even geduurd.
Eerste 19w tweede 17w en nu de derde ook 17w.. inmiddels ruim 25 en al duidelijk van buiten te zien en voelen... hele hobbels haha
Ben zwanger van mn eerste en voelde rond de 15 weken hem voor het eerst. Heb placenta achter liggen en het is een enorm bewegelijk kind, scheelt ook.
Placenta hier ook voor. Vanaf 15 weken voelde ik hem af en toe, vanaf 18 weken dagelijks en vanaf toen ook aan de buitenkant te zien en voelen door mijn vriend
Ik voelde de baby rond 17 weken voor het eerst, met 22 weken aan de buitenkant - placenta aan de voorkant
Mijn eerste rond de 20 weken maar de hele zwangerschap door nooit echt heel duidelijk. Deze rond de 14 weken en schopt er sindsdien aardig op los. Placenta aan de voorkant trouwens.
Eerste keer rond de 18 week dacht ik... vanaf 22 week dagelijks en afgelopen nacht was het groot feest in de buik & voor het eerst ook aan de buitenkant te voelen!
Met 20 weken ineens heel duidelijk, daarvoor al wat borreltjes maar omdat ik ook vrij veel last heb van mijn darmen (obstipatie) twijfelde ik erg of het de kleine was. Nu voel ik soms schopjes, of echt een BLOOOOOEP of een soort bal bewegen, zo lief! Mijn placenta ligt achter.