pijn in me buik

Discussion in 'Zwangerschap' started by wendiietjeq, Mar 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wendiietjeq

Feb 12, 2009
    33
    0
    0
    hallo, ik heb savond vaak pijn in me buik, zowel onder als boven..
    Ook voel ik me vaak futloos, en heb dan het gevoel dat ik alleen maar op bed moet gaan liggen. ik word er gek van, want leuke dingetjes kan ik niet doen, want daar voel ik me gewoon niet goed voor.
    Ook word ik er niet vrolijker van, en dat is voor mijn partner ook geen pretje..
    Komt dit vaker voor of moet ik het er met mijn vk over hebben..?

2. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

May 27, 2008
    2,602
    6
    38
    Female
    Het kan misschien zijn dat je overdag te druk bent en daar 's avonds last van hebt.
    Maar ik zou gewoon even contact opnemen met de VK! Beter een keer te vaak bellen dan een keer te weinig!

Sterkte!

Groetjes Lisszy

3. Gentle

Gentle VIP lid

Oct 10, 2007
    6,979
    1
    36
    Overijssel
    Ik merk het als ik te druk ben. Mijn buik trekt en voelt heel gespannen dan. Sowieso ben ik nog steeds erg moe/futloos, dus ik denk dat nu in je laatste weken het helemaal geen raar gevoel is. Je hoeft niet meer zo lang!

Trouwens, als je je niet lekker voelt, dan kun je dat natuurlijk altijd met je VK bespreken! Die kan je in ieder geval gerust stellen en eventueel wat tips geven.

4. LittleMommy

LittleMommy Niet meer actief

Misschien helpt het om in de middag ff lekker een uurtje voor jezelf te nemen, gewoon ff lekker op de bank zitten of ff een uurtje slapen..
    Hier merk ik het ook, als ik de hele dag niet ff rustig een uurtje heb gezeten smiddags, dan ben ik savonds ook zo moe..
    En anders gewoon lekker gaan slapen wanneer jij denkt dat je egt te moe bent..voldoende rust nemen scheelt al een hele hoop..
    Ik kan elke dag uitslapen, ik kan dutjes nemen wanneer ik wil, plus ik kan vaak ook nog eens op tijd naar bed en ben dan af en toe nog steeds moe :oops: maar ik probeer zo min mogelijk "lui" te zijn, kvind dat ik ook nog wel voldoende lichaamsbeweging moet hebben/houden, dus probeer ik meestal wel een beetje optijd op, neem smiddags ff een uurtje voor mezelf (en als ik egt te moe ben 2 uurtjes :p) en ga savonds wel weer een beetje optijd naar bed..

5. wendiietjeq

Feb 12, 2009
    33
    0
    0
    ja dat doe ik ook elke middag even 1 a 2 uur. Maar nog als ik dan een uurtje wakker ben heb ik het weer.

6. spacey

spacey Lid

Jan 29, 2008
    81
    0
    0
    account-manager
    geldrop
    hahah Het is niet zo gek dus dat iik ook zo moe ben. Ik was vanmiddag even boodschappen gaan doen lopend, maar het leek op de terug weg toch ioneens een heeel stuk langer.
    Nu heb ik steeds aan mijn rechterkant steken in mijn buik. Zou het dan teveel zijn geweest?
    Het is niet heel mijn buik maar gewoon een bepaalde plaats.

7. onsfrumpie

onsfrumpie Actief lid

Oct 29, 2008
    183
    0
    0
    hier hetzelfde meid, meestal lig ik om half 9 lekker in mijn bedje in een stapel kussens nog tv te kijken, niet erg gezellig maar op blijven zitten werkt niet. Ookal slaap ik 's middags, doe ik bijna niks op een dag, ik heb evengoed pijn in mijn buik 's avonds. Morgen moet ik weer naar de VK dus vraag ik het gewoon weer!

8. wendiietjeq

Feb 12, 2009
    33
    0
    0
    ja vervelend is dat hea, ik zat er ook al over te denken om het er tog maar over te hebbe volgende week..
    Zou je mij willen vertelle wat je vk zei?
    Bedankt

9. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    welkom bij de club dat heb ik al de hele zwangerschap en de laatste 25 ervan zit ik daardoor meer thuis dan iets anders. de laatste 10 ervan de helft van de dag op bed. en savonds na het eten is mijn bedtijd. ze noemen het een overgevoelige baarmoeder hier. zou het er zeker over hebben zodat ze het kunnen bekijken het kan bij iedereen wel iets anders zijn uiteraard.

10. onsfrumpie

onsfrumpie Actief lid

Oct 29, 2008
    183
    0
    0
    zo ik ben terug van de Vk. Ze zei: het is een combi van een gevoelige buik hebben en bandenpijn. Dus zodra het zeer gaat doen, stoppen met wat je doet en rust nemen tot het over is en dan pas weer doorgaan, verder er gewoon aan toegeven, niks aan te doen helaas.

Share This Page