Woensdagavond is hij nog ziek geworden en heeft hij 4x gespuugd....dag erna ging het eigenlijk wel weer En ineens vrijdag koorts rode wangen kwijlen en eigenlijk al twee weken overal op kauwen en sinds gisteren soms ineens ontroostbaar huilen terwijl hij normaal heel weinig huilt en slecht drinken van de fles...soms zelfs al huilen als hij de fles zag (normaal een veelvraatje). Vanmorgen nog gevoeld.......helemaal niets en vanmiddag voel ik weer en ja hoor zijn eerste tandje is erdoor. Daarna was hij nog even ontroostbaar en in slaap kunnen wiegen....en toen meneer wakker werd was hij supervrolijk en .....hongerig en klokte een hele fles weg voor het eerst in 4 dagen poeh opluchting. Bij mijn eerste zoontje merkte je niet eens dat er wat kwam.....de eerste twee zaten er spontaan zonder dat we er wat van gemerkt hadden
Yup, ook hierzo...het eerste tandje en tweede tandje in zicht Ze had al bijna een hele week niet gegeten en gedronken...zorgen , zorgen..maar sinds gisteren is ze onverzadigbaar...moet de schade inhalen..
ja bah erg vervelend als ze ineens niet willen eten hierdoor kende het van mijn eerste helemaal niet dus dacht dat het nog kwam omdat hij ziek was geweest