beschimmelde appeltaart

Discussie in 'Gezondheid' gestart door foreverfriend, 22 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    we hadden vrijdag een kant en klaar appeeltaartje gekocht bij de supermarkt. leek ons leuk om samen met mn ouders te eten.
    Maar nu kom ik vandaag beneden en zie dat de appeltaart beschimmeld is? :( :confused:
    opeens van gisteren op vandaag beschimmeld, vaag niet?
    Gisteren had mn man wel last van z'n darmen en ik was savonds tijdens de voetbal even misselijk.
    maar kan het kwaad?
    Ik voel me verder prima, geen klachten nu!

2. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Voor je kindje kan het geen kwaad. Je kan zelf er ziek van worden met overgeven enzo. Maar je kindje merkt er niks van

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.131
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Toevallig gekocht bij de DEEN? Ik heb daar ook vaan producten die snel beschimmeld zijn, vorige keer had ik kaas gekocht en toen ik thuiskwam bleek dat de kaas reeds 5 keer overstickert was. Zat een sticker van oktober 07 op en daaroverheen dus 4 stickers en op de bovenste zat een houdbaarheid van januari 08. Die kaas was dus al 3 maanden over datum.

Kwaad kan het niet volgens mij, het wordt snel afgebroken door je maagsappen.

4. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    Ja bij DEEN! :-&
    lekkr is dat. Ik had laatst ook al een paprika die helmaal rot van binnen was.
    Stomme winkel....
    maar hopelijk kan het dus geen kwaad!
    ben weer een beetje gerustgesteld, ben er ook niet ziek van geweest, alleen een beetje misselijk/ weeïg in mn buik.
    groetjes

5. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    WOW! Dat is een slecht. DEEN... wat erg! Maar goed, wegdonderen maar het is vooral voor jou vervelend. Je kindje kan het wel hebben hoor!

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.156
    8.131
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Gelijk aanschrijven naar de Keuringsdienst van Waren, hebben wij ook gedaan. Deen maakt heel erg veel fouten met eten en drinken....

7. Ja bij ons in de Deen moet je ook al-tijd op de datum letten. Is vaak tot de dag houdbaar vaak ook al over de datum heen. Was ik niet gewend van Deen, maar ik ga nu lekker naar de AH.

8. Kikkervisje

Kikkervisje Actief lid

14 dec 2007
    235
    1
    0
    :confused: :confused: :confused: Dat is echt ronduit schandalig! Zulke winkels zouden van mij gelijk dicht mogen!

Deel Deze Pagina