In de potjes Olvarit vanaf 6 maanden zijn ook maaltijden met vis verkrijgbaar. In een boek over babyvoeding las ik echter dat je vis beter pas vanaf 1 jaar kunt geven aangezien het sterk allergeen is. Tja
Op mijn papiertje van het cb staat dat ze wel vis mogen hebben. Ik dacht dat ze alleen paling en andere vette vissoorten niet mochten hebben, maar de exacte soorten weet ik niet uit mijn hoofd. Groetjes Monique76
Lars heeft via een dieetiste steeds advies gehad ivm allergie. Maar je mag gewoon vis geven hoor. Sterk allergeen zijn, oesters, garnalen, krab, kreeft enz. De schaaldieren zeg maar.
Vis mag gewoon hoor. Olvarit is erg zorgvuldig met babyvoeding en als vis afgeraden zou worden hadden ze dat ook niet bereid in die potjes. Heb trouwens nog nooit gehoord dat kindjes het niet beter niet kunnen eten tot ze 1 jaar zijn. Lieve heeft het regelmatig vis op en vond het heerlijk
Lynn zit ook bij een diƫtiste en heeft een aangepast introductieschema. Vanaf 9 maanden mocht ik hier vis geven. Dus voor kindjes zonder allergie mag het al eerder
hier mag je het eerste jaar aleen witte vis geven, die zijn heel zacht, geen sterke geur, en idd ook die van mij eet zowat haar lepeltje erbij op!