Ik ben op zoek naar sites met leuke,betaalbare kaartjes. betaalbaar vind ik beneden de 200 euro voor ongeveer 70 kaartjes.
Ik ben geslaagd op de site van babygroetjes.nl Heb MEGA veel reacties gekregen en een leuke bijkomstigheid dat het een nog relatief onbekende site is en dus de meeste mensen niet het zelfde kaartje al 3x op de mat hebben gehad
www.poobies.nl Geen idee of het duur of goedkoop is maar het is leuk om zelf te ontwerpen en dus altijd uniek
Wij gaan voor hema. Kan je erg leuke kaartjes maken en nog erg goedkoop op. Je kunt kiezen uit templates of helemaal zelf iets maken.
Geboortekaartjes maken | Kaartjes voor geboorte ontwerp je hier! Daar gaan wij de kaartjes bestellen. Wij zijn voor 80 kaarten 110 euro kwijt incl enveloppen. Je kan zelf je kaart ontwerpen. Maar ook bestaande ontwerpen aanpassen.
Onze kaartjes kwamen hier vandaan. Echt super goede ervaringen mee. Zoontje op donderdagavond geboren, vrijdagochtend kaartjes besteld, en zaterdags had iedereen ze. Kwaliteit ed. ook heel tevreden over!
Wij hadden ze zelf van kaartje2go, maar ik vind die van heyboyheygirl ook heel erg leuk en origineel, maar goed, die lagen boven ons budget (hadden er ruim 100 nodig).
Ook Kaartje2Go ik heb er weer een aantal in onze account opgeslagen en ben er nog steeds niet doorheen...
Wij gaan ons kaartje bestellen bij heyboyheygirl: Unieke en bijzondere geboortekaartjes Is mss niet de goedkoopste site, maar vindt de ontwerpen wel errug leuk!