hallo, mijn dochter is nu 6,5 week, en heeft vanaf het begin erg last van krampjes en ook hoor ik haar darmen altijd maar borrelen, nu was het een paar dagen een heel stuk minder, maar sinds gister weer volop na iedere fles! ze krijst dan ontroostbaar, ik heb al vanalles geprobeerd en gegeven maar niets blijkt te helpen ben ook al een paar keer bij de osteopaat geweest maar dit lijkt ook niet te helpen, is er nog iemand die weet wat ik kan proberen en is het normaal dat het zo dagen goed kan gaan en dan weer in een keer helemaal mis is? ik heb verder niets veranderd qua voeding ofzo,( ik heb al cinababy,infacol,venkelwater en rooibosthee geprobeerd) groetjes susanne
Misschien laten onderzoeken of het een koemelkallergie is? Dat is het enige wat ik nog kan bedenken. Mijn zoon heeft ook ontzettende krampjes, cinababy hielp wel wat maar voor de rest is het uitzitten. Succes!
Hier was het ook een kwestie van de tijd uitzitten , rond de 3 a 4 maanden wordt het echt minder.Ik had ook van alles geprobeerd en niks hielp.Na zoveel geprobeerd te hebben waren we onderhand wel 10 weken verder en zo ineens werd het een stuk beter.Wens je veel succes en hopelijk is het snel voorbij.
Hier ook extreme krampjes gehad en pas sinds een paar weken duidelijk dat het hier KMA is... Wat je zou kunnen doen om een allergie duidelijk te krijgen of uit te sluiten, is testen bij een bioresonantietherapeut (www.bioresonantie.nl) Is allemaal een beetje vaag, maar heeft hier dus duidelijkheid gegeven. Hoef je ook niet eerst allerlei soorten voeding gaan proberen om te kijken of het werkt, maar kun je gelijk de goeie kiezen
Welke fles gebruik je als ik vragen mag? Ik gebruik de born free fles en moet zeggen dat het heel goed werkt, maar ben deze al vrij snel gaan gebruiken en darna zo goed als nooit meer krampjes gehad!Gelukkig!
Niet gelijk ongerust worden nu er mensen zijn die KMA zeggen heh!? Finn heeft dat dus wel...en ook erge krampjes gehad...hij heeft ook verborgen reflux, maar het dochtertje van mijn vriendin heeft meer last van krampjes gehad en dat was na 3,5 maand helemaal over! zou igg kijken voor eventueel een andere fles, de difrax s of de born free... en eventueel andere voeding!
hallo, bedankt voor jullie reacties, gisteravond zat ze rustig in de wipstoel toen ze plots helemaal blauw aanliep en naar adem snakte, ben gelijk naar de HAP gegaan,. volgens de ha daar duidelijke reactie op koemelk, ben sinds gisteravond over op de pepti en nu afwachten wat het gaat doen, hoelang duurde het bij jullie dat jullie verbetering merkte? ik hoop maar gauw, ben nu doodsbang dat het weer gebeurd!!