3 wk geleden hebben we schoentjes gehaald in een dure speciaal zaak (weet zo de naam niet meer). aan laten meten en kwamen uit op maat 22. dacht netjes en zoontje liep er perfect op. nu naar 3 wk begonnen ze al te klein te worden (helaas kan dit zomaar bij die kleintjes) en denk ga leuke nikes halen. kom daar aan en vraag een 23 (vond ik al heel groot) maar nee hoor hij kreeg gewoon 24 en ze zitten heerlijk. als ik de schoentjes vergelijk dan scheeld het ook echt een hele maat. mijn dochter zat op die leeftijd van nikes in maat 21 en zit nu in 25/26 met bijna 3 jaar en ze is 1 meter lang mijn zoontje was 1,5 maand terug 78cm en denk nu z'n 85cm. is dan maat 24 niet groot? hij had altijd al grote voeten hoor. geboorte was hij 44cm/2740gr en had schoenmaat 17/18
Mijn zoontje is 1 en heeft maat 22. Kreeg in de winkel al te horen dat dit vrij groot is voor zijn leeftijd.
Dat verklaard waarom Aaron nu al bijna loopt . Hij heeft een goede ondergrond. Ryan heeft voor zijn lengte kleine voetjes en zie hem voorlopig ook nog niet lopen hoor. (zelf dan).
Hahaha zou het? Maar Ryan kan zelf op en van zijn loopauto en er ook mee weg, dat kan Aaron dan weer niet. Hij kan er alleen achter lopen hihi.
Mijn dochter is 20mnd oud (1,8jaar) en heeft maat 20-21. Maar ze is heel klein voor haar leeftijd: weegt 8,4kg en is 79cm lang.
@lovewinnie: ik heb hier toevallig vanmiddag net maatje 24 gehaald voor anne toen de zomer begon liep ze nog op mt. 21!
Het kan natuurlijk zo zijn dat deze schoenen toevallig wat klein vallen. Ik heb een tijd terug 2 paar schoenen gekocht die hij beide direct droeg; 1 in maat 21 en de ander in maat 23. Hier is zoonlief nu 19 maanden en draagt hij maat 23. Ik denk dat 22 ook nog wel net zou passen, maar hij draagt schoenen in maat 23.
mja anne paste inderdaad ook wel in maat 23.. maar dan zat het helemaal precies pas.. dus maatje groter maar
mijn dochter is 2,5 en kan wel naar maat 25 denk ik. Mijn zoon is geboren met lange voeten, echt mega! Hij zal met 1 jaar ook wel maatje 25 hebben hahaha...
Ik heb vandaag Kyra's voeten op laten meten. De verkoopster had speciaal verschillende meetlatjes voor verschillende merken. Ze had maat 22 schoentjes en we zijn met een maat 21 en een 23 weggegaan (wel allemaal verschillende merken). Mijn dochter heeft dus besluiteloze ( ) voetjes in maat 21-23.
onze dochter zit nu nog nét in 23 en gaat naar 24. 24 is eigenlijk nog te groot, maar 23 gaat niet lang meer mee. De schoenen die ze nu draagt (vorige week gekocht), zijn echter maat 21 . Dat is echter wat er in staat. Als ik haar voetjes -waar dan ook- laat meten, geeft die gewoon 23 aan. Dus het klopt gewoon niet wat er in het schoentje staat.
hier ook een ventje met bijna maat 24 , 23 is krap aan, dus nu vanmiddag 24 gehaald terwijl ook hij 3 weken geleden 22 had en ook net nieuwe schoenen.. Coln is nu bijna 17 maanden..
Mijn zoon heeft geen verdacht grote voeten & liep toch echt met 10mnd mijn zoon is 21mnd en draagt 23-24
Mijn zoontje liep met 10,5 maand en ik geloof dat hij destijds maat 19 had hoor. Dus die maat zegt echt helemaal niets over het lopen haha. Bij hem op het kdv zat een jochie van 2 jaar en 3 maanden met maat 25 en die kon nog niet lopen! Mijn zoontje is nu ruim 20 maanden en heeft schoenmaat 24. Vorige maand liep hij nog in maat 22 en na twee weken vakantie had meneer ineens maat 24!
Dat meen je niet. Je zou maar net schoentjes hebben gekocht in maat 23. Dat dat zo hard kan gaan ineens