Ik lees hier heel vaak verhalen over dat kindjes al snel te klein worden in de maxi cosi... Ik heb een geweldige stoel gekocht gister! K. zit ook heel krap in zijn maxicosi en mag uiteraard nog LANG niet eruit... ook is het altijd drama om hem uit de autostoel in zijn kinderwagen te doen als hij slaapt (dan wordt hij wakker, mopperig maar goed dat zou ik ook zijn als ik in mijn slaap gestoord werd ) en vervolgns in de stad valt hij weer lekker in slaap om vervolgens WEER uit zijn slaap gevist te worden en terug in zijn MC gezet te worden... weer mopperen uiteraard! Nu heb ik gister de BeSafe autostoel gekocht, écht geweldig! Hij is groter, ruimer en..... de rugleuning kan volledig plat zodat je hem gewoon tijdens het shoppen in de autostoel kan laten zitten! Meer opties van de stoel zijn: + Unieke gordelaanspanning die maakt dat de stoel extra stevig vast staat. + Indicator geeft aan of de stoel correct geïnstalleerd is. + Nog betere bescherming door extra diepe zijkanten en beschermingskussens tegen zijdelingse aanrijdingen. + De 5-puntsgordel verdeelt de krachten naar de heupen van het kind. + De gordel is eenvoudig van hoogte te verstellen. + De unieke schommelfunctie schommelt de baby in slaap. + Het ergonomisch handvat maakt de stoel eenvoudiger te dragen. + Ruimer zitgedeelte en hogere rugleuning waardoor de stoel langer gebruikt kan worden. + Multifunctionele adapter voor gebruik op verschillende onderstellen van kinderwagen + Uiteraard voldoet dit autostoeltje aan de nieuwe ECE 44-04 standaard. + De hoes is wasbaar en kan vervangen worden. Superfijne, handige, en vooral natuurlijk veilige door de ANWB bevonden autostoel!
misschien lees ik er overheen, maar is dit die autostoel die, buiten de auto, in slaapstand gezet kan worden?