baby wordt altijd huilend wakker

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mevrouw Pinguin, 26 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mevrouw Pinguin

Mevrouw Pinguin Fanatiek lid

22 mrt 2015
    1.042
    8
    38
    Vrouw
    En ik vroeg me af of dit normaal is. Al vanaf de geboorte. Dus nooit kletsend of spelend, altijd huilend. Mijn dochter deed dit ook Tot ongeveer haar 2e verjaardag, daarna werd ze vaak kletsend wakker. Hebben alle baby's dit?

2. Soulfood

Soulfood Niet meer actief

Ja mijn kind ook. Tot hij beetje kon praten nu is het af en toe ook kletsen!

3. Ilz

Ilz Actief lid

7 apr 2015
    241
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja onze dochter ook. Als ze alleen wakker wordt was t huilen. Nu sinds ze kan praten een beetje wenen. Als ze s'nachts bij ons komt liggen dan wordt ze s'ochtends blij wakker. En dan is t he mama kus en knuffel en dan he papa kus en knuffel 😍. Denk dat ze t gewoon niet leuk vond om alleen wakker te worden ofzo haha

4. Pillow

Pillow Bekend lid

13 apr 2014
    565
    71
    28
    Mijn dochter van 19 maand wordt ook altijd huilend wakker. De ene keer huilt ze harder dan de andere keer. Ze wil er zsm uit als ze wakker is en ik moet haar eerst een tijdje vasthouden voordat ik uberhaupt op de grond kan zetten. Anders begint de dag met een flinke driftbui. Niet leuk om zo elke keer de dag te starten. Ik hoop dat dat nog eens gaat veranderen..:$

5. FallenAngel

FallenAngel Bekend lid

23 jun 2010
    604
    10
    18
    Tja ook ik heb kindjes die huilend wakker worden (of werden eigenlijk). Nooit van die blije, kletsende, mama toelachende, pampers-baby's. Super balen want t is gewoon niet gezellig wakker worden. Maar uiteindelijk komt t goed!

6. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Ja joh, mijn zoon werd ook altijd huilend wakker. En pas sinds hij 2 jaar is, is dat eindelijk anders. Hij wordt nu zingend en kletsend wakker. En soms ook nog wel eens huiend hoor, of eigenlijk meer jammerend.

7. Eef86

Eef86 Lid

24 aug 2014
    85
    23
    8
    NULL
    NULL
    Hier ook altijd huilend, geen fijn begin van de dag idd! Hier is dochter nu 1,5 jaar.

8. Ilse84

Ilse84 Fanatiek lid

25 nov 2016
    1.278
    755
    113
    Mijn dochter werd ook steeds huilend wakker, maar nu ze wat beter kan praten en lopen wordt dit steeds minder en wordt ze soms ook wel eens vrolijk wakker.

Deel Deze Pagina