Die van ons (4 maanden) slaapt nu nog van 16:30 tot 18:15 (18:30 uur fles). En van 19:00 tot de volgende ochtend. Zoon was op die leeftijd een huilbaby, als wij geluk hadden sliep hij wel in de avond.
Ha ok, ik dacht echt dat ik het mis deed... 😀. Dankzij mijn schoonmoeder 😉. Ze doet ook nog altijd een dutje hoor... Anders is het schreeuwen...
Mijn zoontje (4 maanden) heeft reflux, dus slapen is altijd moeilijk, maar rond 18:00uur doet hij inderdaad een dutje. Als we mazzel hebben, slaapt hij tot 20:00uur. Maar hij gaat daarna tegelijkertijd met ons naar bed, rond 22:00uur. Want dan kan ik hem in bed een fles geven en echt goed omhoog houden (hij slaapt dan rechtop op mijn schouder, zo'n anderhalf uur lang, voordat ik hem op zijn zij leg). Als ik dat niet doe, dan slapen we geen van allen 's nachts door al het spugen en kokhalzen. Van 19:00uur tot de volgende ochtend slapen is onhaalbaar hier
Hier sliepen ze van 16.30-17.30 nog. En gingen ze rond 19.00 uur na de fles naar bed. Dronken dan om 23.00 halfslapend nog een flesje.
Mijn dochter van 17 weken doet ook nog wel een slaapje rond 18:00. Al moet ik zeggen dat zij geen vast ritme heeft...
Toen ons mannetje zeven weken was, sliep hij bijna de hele dag. Zeker overdag drie a vier slaapjes en dan van 19:00 tot se volgende ochtend.
Hier hadden we met 7 weken nog niet echt een ritme, maar ergens 's avonds sliep hij toch altijd wel even. Al heeft hij de 1e weken ook wel veel gehuild 's avonds. Vanaf een maand of 2,5-3 sliep hij 's avonds van 18.00-20.00 ongeveer en ging dan rond 21.00/21.30 naar bed voor de nacht. Maar juist nog een dutje 's avonds is goed hoor!