Is dit normaal bij het doorkomen van kiezen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Saartje123, 2 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Mijn zoontje was vandaag zijn boterhammetje aan het eten en spuugde het ineens uit. Het stukje was rood gekleurd, dus ik even kijken of er iets mis was in zijn mondje.

Nou zag ik dat hij boven een kiesje heeft dat door aan het komen is. Het bloedt daar en het tandvlees hangt er los bij. Het ziet er heel pijnlijk uit.

2. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Edit; een stukje van het kiesje is dus al doorgekomen.

3. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

hier ook al bij alle 4 de kiezen, bloeden en stukje los, nu is er niets meer van te zien, maar het heeft haar wel 1 dagje pijn gedaan..

4. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Finn zijn laatste kies is aan het doorkomen en bij de vorige had ie ook dat het ging bloeden. Ik schrok me rot, maar mijn moeder zei dat ik dat ook had vroeger!

5. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Kort terug was er ook een topic over geopend, bleek ook een kindje te zijn waar de stukken tandvlees loshingen.

Komt dus vaker voor.
    Sven heeft pas zijn 1e kiesje, maar gelukkig heeft hij het niet zo heftig. Ik vond het gewoon een beetje eng klinken.

6. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Bedankt voor de reacties meiden.

Ja Romy dat is dus hier ook het geval, echt hele stukjes tandvlees die los zijn. Het ziet er heel pijnlijk uit.

7. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Bij Nick is van zijn eerste kiesje de buitenkant nu door. Ik kan me idd voorstellen dat als de binnenkant doorkomt, dat daar nog een stuk tandvlees overheen zit wat dan los kan laten.

Bij tandjes is er natuurlijk één randje wat erdoorheen moet, maar bij kiezen zijn dat twee randjes.

Maar het klinkt wel heel erg eng idd!

Deel Deze Pagina