Hoi dames! Al een paar weken loopt mijn zoontje van 1,5 te tobben. Dan wel diarree, dan weer niet. Dan weer natte scheet luiers.. En stinken dat het doet.. echt zuur. Na een poepje al een rode kont. Ook een paar keer alleen snachts overgegeven..heel raar.. rond 1 uur kotst hij al zijn eten uit van 7 uur geleden. Gaat daarna gewoon weer slapen tot de ochtend. In de ochtend meneer de vrolijke, heeft ook meteen eetlust. Eet en drinkt goed en houdt alles binnen. Toen een week niet gekotst. En nu begint het weer. Alweer 3 dagen elke nacht 1x spugen. En dat stinkt ook zo.. vannacht om 1 uur was het echt heel veel. Hij is overigens ook verkouden en hoesten doet hij niet overdag. Zijn overdag slaapje duurt ongeveer 2 uur en dan slaapt hij zonder over te geven. Arts gebeld.. het heerst.. joh.. uitkijken niet uitdrogen blabla. Nee snap ik. Maar waarom alleen snachts overgeven en overdag niet ziek? Overigens ook geen koorts.. Rarara. Wie herkent dit
Misschien kom het overgeven door het slijm die vastzit en er toch snachts uit probeert te hoesten? Komen er geen tanden of kiezen door?
Kiezen inderdaad. Heeft je kindje ook de leeftijd voor. Hoesten kan daar ook bij horen. Evenals spugen van de pijn. En spuitluiers....van die vreselijke zure derrieluiers. (Blij dat wij dat achter de rug hebben.) En hoe raar ook, 's nachts hebben ze meer last van tandjes/kiezen dan overdag. Je zou eens een paracetamol zetpil kunnen proberen tegen de onrust/pijn 's nachts.
Bij zure ontlasting verwacht ik kiezen die eraan zitten te komen. Waarom ie alleen 's nachts spuugt? Heb zelf de laatste weken gehad dat er overdag niks aan de hand was, ik 's avonds op de bank af en toe moest hoesten, en zodra ik een seconde in bed lag dat ik tekeer ging als een zeehond. Misschien omdat het lichaam zich dan ontspant? Zoiets verwacht ik wel.. Zal bij het spugen niet veel anders zijn denk ik.