hoi meiden, ik wil graag het inbakeren gaan afbouwen,omdat tara met en zonder inbakerzak even lang slaapt. maar nu het probleem,ze komt soms af en toe moeilijk in slaap zonder inbakerzak omdat ze met haar handen dr speen eruit haalt en ze kan dr speen niet zelf terug doen. vanmiddag dus het probleem gehad en na een half uur toch maar weer ingebakerd en ze was binnen 5 min vertrokken,want ze heeft dr handen niet vrij. toch wil ik dit doorzetten,want wat ik al zei ze slaapt in principe even lang. heeft er iemand een oplossing hiervoor? gr linda
Hoi Jinx, Wij hebben Sebastiaan een iets dikker slaapzakje met lange mouwen aangedaan, zodat z'n bewegingsruimte toch nog enigszins "belemmerd" wordt. Verder stop ik 'm heel strak in, met z'n armpjes onder z'n dekentje. Ik moet zeggen dat het dan goed gaat. Hij ligt zowel in z'n wiegje ('s nachts bij ons op de kamer) als in z'n ledikantje (overdag in z'n eigen kamertje). In z'n wiegje weet hij zich makkelijker los te wurmen, waardoor hij weer wakker wordt. Maar in z'n ledikantje gaat het prima. Daar kan ik 'm ook beter instoppen. Succes! groetjes, pooh
Ze geven ook wel eens het advies om eerst een armpje eruit, dit even volhouden als dit redelijk of gewoon goed gaat, andere armpje eruit maar nog wel de bakerzak om haar heen zodat ze "strake" gevoel nog heeft en als dat goed gaat overgaan naar een slaapzakje Hopelijk heb je er wat aan