hallo even een vraagje, zijn er meer babys die absoluut niet in de box willen? voor een paar minuten is het goed maar begint al snel te krijsen. heeft iemand enig idee hoe dit komt en of ik hier wat aan kan doen? het wipstoeltje vind ze leuk maar heeft het cb liever niet omdat het te passief is en haar ontwikkeling in de weg zou staan
Was ik weer . Het is niet abnormaal hoor dat ze het nog zo kort volhoud, maar misschien kun je er iets boven hangen waarnaar ze kan kijken (of heb je dat al?). Boaz ging de box echt leuk vinden rond de 3 maanden en helemaal toen ik er een sjaaltje in had gespannen met rammelaars eraan. Ja, je probeert wat hè? Nu pakt hij ze bewust, maar met 3 maanden ging dat nog per ongeluk. Succes!
Wij hebben pas een box aangeschaft toen hij een maand of 5 was (eerder hadden we geen plek, dus ik kan je niet helpen. Mar mag ik hier wat over vragen? Hebben ze ook uitgelegd waarom het te passief was? Mijn zoontje zat er ook regelmatig in, hij vond het super om te zien wat ik allemaal deed en hij ging er ook in spelen, met knuffels of rammelaars. Dus ik snap de opmerking van je cb niet goed....
Ik had hier het zelfde, maar ik heb er nu een speel paradijs van gemaakt, zoals mn man het noemt. Gekleurde speeltjes die geluid maken als ze het aanraken. Ik heb iedere keer als ik Quinn de fles had gegeven in de box gelegd, eerst wasa het na een paar min brullen maar het ging steeds beter. Nu kan hij het een uur volhouden maar dan is hij moe. Ik bleef er in het begin bij en ik bleef lekker veel met hem praten en prijzen dat hij het zo goed dee. Hopelijk heb je er wat aan
Stranger met passief bedoelen ze dat ze in 1 houding zitten. Als ze op hun rug in de box liggen gaan ze sneller om zich heen kijken, met de beentjes schoppen en een beetje draaien. Hier vind Julia het vaak heerlijk om in de box te spelen. Ik wissel speeltjes vaak af en de muziekmobiel vind ze helemaal geweldig. Wel heb ik wieltjes onder de box zitten en rij hem zo door de woonkamer heen. Als ze me kan zien is ze vaak al veel rustiger aan het spelen en kan ik zeggen dat ze het zo goed doet. Na iedere voeding gaat ze even in de box. Soms pruttelt ze wat, maar er moet ook wat in huis gebeuren. Na 5 minuten giert ze vaak van de lach ! Succes ermee !
Haha, dan heb ik zeker een uitzondering hier. Hij deed dat namelijk ook in het wipstoeltje. Ik dacht dat elke baby dat dus deed, maar blijkbaar niet.
Op de babymassage cursus zeiden ze dat het niet goed was voor de spierontwikkeling. Maar ach ik denk dat ieder kind het wel inhaald.
Hier begon ze de box ook pas leuk te vinden met drie maanden. Daarvoor ging ze vaak na 5 minuten al huilen. Nu kan ze er gerust een half uur of langer in en vindt het hartstikke leuk.
Hier heeft Joris de box nooit leuk gevonden! Nu begint het langzaam dat hij zich wel kan vermaken in de box, maar dat is omdat hij dan rond gaat lopen in de box. Maar lang houd hij het niet uit, hooguit een half uurtje dat hij zich in de box kan vermaken... Tips heb ik helaas niet voor je!
Wat Daan helemaal geweldig vond in de box was onze mooi gemaakte speigel een pas speigel geplak op een stuk hout en helemaal afgekit dat er helemaal geen 1 scherp randje was deze past er precies in en hij heeft er heel erg veel lol mee gehad nu hebben we hem bij zijn comoode gehangen.
ik had zon babygym gekregen en daar heb ik een boxspiraal om gehangen omdat die zachter was, en die had ie zowel in de box als in de wipper, vond ie prachtig
Jasper vond de box in het begin ook niet veel aan. Nu vindt hij de box wel leuk en kan zich er voor een aardig tijdje in vermaken, de ene keer wat langer dan de andere keer. Er liggen wat speeltjes in en er hangt een boog met twee fel gekleurde beestjes. Daar speelt hij veel mee, soms krijgt hij het zelfs voor elkaar om die boog van de spijltjes (zit met twee klemmen vast aan de spijltjes) af te trekken. Verder draait hij ook rond in de box. Na een tijdje ligt hij dan opeens anders dan dat ik hem er in had gelegd.
hier deeed ze het ook in het wopstoeltje.. zette haar er namelijk ook regelmatig ik rond die leeftijd omdat ze dan meer kon zien dan alleen maar liggen op haar rug.. en ik dacht tja ga zelf eens ueen uur op je rug naar het plafon/mobieltje liggen staren... het ging hier steeds beter en het buro tjah..... ik heb daar eigenlijk nooit echt iets van aangetrokken deed en doe nog steeds hoe ik denk dat ik het moet doen...
amy beweegt ook goed in de wipstoel hoor, van de week probeerde ze zelfs op dr zij te draaien in dat ding. ,isschien heeft ze wel hoogtevrees dat ze niet in de box wil. want als de wipstoel in de box staat wil ze ook neit in de wipstoel.
devlin wou ook nooit in de box liggen als hij wakker was. heb toen een elektrische schommel gehaald voor hem en dat vond hij wel goed. of een hangmatje in de box vond hij af en toe ook wel fijn! Of een speelkleed op de grond leggen met van die bogen met speeltjes daaraan. en als ze dat dan leuk vind kun je dat in de box proberen. Soms vond hij het op zijn buik in de box wel leuk!
sophie wil veel liever lekker om dr heen kijken, en dat kan natuurlijk niet op de rug liggend in de box, dus wippertje is hier ook favo!