wie heeft de tip?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by jinx, Mar 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jinx

jinx Actief lid

Nov 26, 2006
    381
    0
    0
    kapster
    maarssen
    hoi meiden!

vanaf begin jan is het al zover.
    tara word altijd wakker snachts als ze haar speen niet meer heeft.als je het speentje geeft is het wel weer goed ,maar ja ik kan er wel elke nacht gem zon 4 x eruit.vannacht 7x :( :confused: .
    heeft iemand de tip dat ze haar speentje weer zelf vind .
    zon spenenketting zou wel handig zijn,maar ja dat schijnt weer gevaarlijk te zijn.
    wie o wie kan mij helpen
    word er gek van :rolleyes: .

liefs linda

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb vanaf het begin een spuugdoekje door de ring van de speen gehaald. Op deze manier blijft de speen vaak beter in het mondje, en mocht de speen toch 'kwijtraken' vond/vindt Vigo hem op deze manier beter weer omdat het een wat groter voorwerp is door het spuugdoekje.
    Misschien is dat een idee?

3. jinx

jinx Actief lid

Nov 26, 2006
    381
    0
    0
    kapster
    maarssen
    heej,ja je hebt ook van die speciale doekjes ervoor,zou ik die dan ook kunnen gebruiken denk je.

gr linda

4. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

Oct 13, 2006
    994
    0
    0
    Wij hebben een inslaapspeen van difrax, dat is een speen zonder ring, die slaat ze wat minder makkelijk uit haar mondje.

Verder hebben we ook een (dun) spuugdoekje er doorheen zitten. Het doekje klem ik als ze gat slapen tussen de deken en het slaapzakje.

En dan moeten we vaak nog steeds 2 tot 3 keer naar boven om het speentje terug te geven.

's nachts als ze in diepe slaap gaat, spuugt ze zelf het speentje uit, of ik haal em eruit en leg het weg..

Kan Tara nog niet zelf haar speentje pakken en weer terugdoen? Ik weet niet vanaf welke leeftijd dat zou moeten kunnen hoor, maar misschien is het een idee om te oefenen dat ze zelf haar speentje kan pakken (dan wel met ring..) en er een paar in bed te leggen. Dan kan ze er zelf makkelijker eentje pakken en terug doen..

5. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

her en der wat spenen in het bedje leggen dat ze hem zelf kan pakken zonder te zoeken

6. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

Sep 7, 2006
    4,277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    volgens mij zijn er ook knuffels met een speen er aan! een soort van 2 in 1

7. augustus

augustus Niet meer actief

Hey meid, (kom ik je hier weer tegen) In het begin deden wij ook een spuugdoekje door de ring heen. Maar werd het zo zat om er iedere keer uit te moeten voor dr speen dat wij haar speen 's nachts niet meer geven. Gaat prima nu hier. Het is even 2 nachten wat "rommelig" geweest. Maar nu slaapt ze prima en wordt niet telkens wakker van een speen die uit haar mond valt. Overigens overdag slaapt ze wel met speen.

(Hoe gaat het verder met Tara? )

8. jinx

jinx Actief lid

Nov 26, 2006
    381
    0
    0
    kapster
    maarssen
    hey meiden!

bedankt voor jullie reacties!
    ik ga alles maar is even uitproberen denk ik.

met tara gaat het voor de rest allemaal goed.
    alweer bijna een half jaar,wat gaat het snel......

liefs linda

Share This Page