oud en nieuw

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mamvansam, 16 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamvansam

mamvansam Actief lid

20 mei 2008
    239
    0
    0
    Office Manager
    Midden Nederland
    Hallo mama's.

Wat doen jullie met oud en nieuw?
    Laten jullie je kleintje gewoon slapen (misschien slaapt hij/zij wel door alle knallen heen....)? Of maken jullie je kleintje iets eerder dan middernacht wakker om hem/haar in je armen te hebben als het vuurwerk begint?

Ben benieuwd naar jullie reacties....

Groetjes Wendy

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Vorig jaar gewoon laten slapen (zelf trouwens ook :) ) en hij sliep er dwars door heen. Denk dat ik dat dit jaar weer doe en dan kijk hoe en wat.

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.811
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Fae blijft liggen, maar m'n oren zullen wel heel gespitst zijn en bij het minste huiltje komt ze lekker in m'n armen :)

4. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

wij laten haar gewoon slapen, als ze wakker wordt dan halen we haar er even uit..

5. PoezieQ

PoezieQ Bekend lid

31 jan 2007
    580
    0
    0
    Hier sluit ik me helemaal bij aan :D

6. steintje

steintje Actief lid

11 feb 2008
    475
    0
    0
    Bennekom
    Ik probeer om gylano gewoon te laten slapen, maar als hij wakker wordt dan neem ik hem wel bij me.

7. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.815
    4.057
    113
    Ook hier laten we Demi slapen en als ze wakker wordt dan mag ze wel even uit bedje.

8. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

vorig jaar met oud en nieuw huilde anne nog practisch continu
    maa rhet vuurwerk is ze dus dwars doorheen geslapen :)

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.063
    2.202
    113
    Brabant
    ik hoop dat ze wakker is tegen die tijd... vorig jaar had ik het om 12 uur moeilijk omdat we nog steeds niet zwanger waren, en mn mannetje fluisterde toen in mn oor; op een heel vruchtbaar 2008...
    Tja, en nu is ons meissie dr, tja ik hoop dat ze dan in mn armen ligt. Maar ga haar er niet voor wakker maken...

10. Saskia78

@taliaa: ik ken dat gevoel ja... dit word ons 2e oud en nieuw met anne

maar ik heb dus oorspronkelijk "zwanger" getest in de 2e week van januari :)
    en waarschijnlijk op 2 januari verwekt dus :)

wat dat betreft blijft oud en nieuw wel wat hebben vermoed ik zo :)

11. Marscha

Marscha Niet meer actief

ik vind het ook heel eng, als ze eenmaal overstuur is is ze moeilijk rustig te krijgen dus ik weet nou niet zo goed of ik haar moet laten slapen of lekker vasthouden met oud en nieuw... ze is nog zo jong en alles is nieuw, tzal wel een hele shock zijn voor dr!

12. Saskia78

@marscha: anne scheelt precies een jaar (ok op 2 dagen na dan)

dus wellicht gaat het net zo goed

wij zijn zelfs toen ze goed doorsliep nog even naar buiten geweest om de buren gelukkig nieuwjaar enzo te wensen
    (wel met de babyfoon in onze zak overigens)

13. Marscha

Marscha Niet meer actief

Ik hoop het maar hoor, ze slaapt snachts inderdaad erg goed door maar het inslapen gaat slecht... en ik doe haar altijd tussen 11 en half 12 naar bed toe... hopen dat ze dan om 12 uur al vast slaapt.

14. Saskia78

pfoe das wel laat.. anne slaapt al een stuk eerder

maarja.. je kan het altijd even afwachten natuurlijk
    als het moment daar is.. weet je toch wel wat het beste voelt uiteindelijk

mamainstinct is het beste wat me ooit is overkomen :)

15. Niki

Niki Fanatiek lid

13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Hugo heeft er nu 2 keer doorheen geslapen.
    We gaan deze oud en nieuw naar vrienden en misschien maken we hem wel wakker, ik denk dat hij dat wel leuk vind, en dan kunnen we daarna ook meteen naar huis... kan hij daar fijn verder slapen!

16. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik woon zelf ergens waar je een prachtig uitzicht hebt. In de zomer kan ik vanaf mijn bovenverdieping zelfs het vuurwerk in Scheveningen zien.
    Aangezien mijn meisje gek is op lichtjes (je moet haar eens voor de kerstboom zien!) denk ik dat ik haar wel eventjes wakker maak, mits haar drinkschema het ook toe laat. Ze zal het vuurwerk waarschijnlijk heel mooi vinden.
    We hebben een heel bewogen jaar achter de rug en ik wil dat gewoon met z'n 3 'tjes heel mooi afsluiten.

17. Saskia78

wij zitten dit jaar op een berg in oostenrijk

gok dat ze daar niet aan vuurwerk doen :)

dus we zien wel hoe het gaat...

18. Marscha

Marscha Niet meer actief

doe ik expres want dan slaapt ze meestal door tot half 10 de volgende ochtend. kan deze mamma lekker uitslapen haha!

echt heel raar als ik haar namelijk eerder naar bed doe, rond half 11 a 11 uur ofzo dan word ze soms om 3 of om 5 uur smorgens wakker voor eten...

19. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Joris is een hele onrustige slaper, word van elk knalletje wakker (nu zelfs al, want hier beginnen ze al met afsteken :( ) Hij is dan meteen wakker en overstuur. Dus vorig jaar was ons plan om hem wakker te maken maar toen was hij al om half 12 overstuur wakker dus toen erbij gepakt en laten meekijken. (meerdere keren die avond had ik hem ook al moeten troosten)

Zo gaan we het dit jaar ook doen, als hij zelf niet wakker word, maken we hem wakker. Moet er niet aan denken dat ik als een gek moet stormen naar boven omdat hij helemaal in paniek in bed ligt en niet kan snappen wat er gebeurt...

Dus ik zou ook kijken naar wat voor kindje je hebt. Hij/zij snapt gewoonweg niet wat er gebeurt...

20. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    hier ook mijn meisje in mijn armen, wakker of niet! Vorig jaar had ik het ook erg moeilijk. Was een bewogen jaar. zwangerschap, bbz, zwangerschap. Dus om 12 uur kwamen alle tranen van het hele jaar er weer opnieuw uit.
    Dit jaar wordt het eerste met onze kleine meid erbij!
    Maar ze gaan niet mee naar buiten ofzo (tijdens vuurwerk knallen)

Deel Deze Pagina