Aahh z'n babyhaartjes!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door JBM1985, 28 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JBM1985

JBM1985 Actief lid

17 mrt 2009
    362
    0
    0
    Onze kleine man geboren met een flinke bos haar gaat nu sinds een paar weekjes bovenop zijn haartjes verliezen. Ik dacht nou hij houd ze wel hij is al 5 maanden maar nee. Ben benieuwd of het nu uiteindelijk overal uit gaat vallen en of het helemaal uitvalt. Moet gewoon helemaal wennen haha! En onder blijft het tot nu toe nog gewoon zitten. Meer mensen ervaring mee (gehad)?

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Hier ook geboren met veel haar. Heb het even moeten nakijken op de foto's, maar inderdaad rond een half jaar werd het (veel) dunner met een bijna kale plek achterop (terwijl ze niet op haar rug slaapt, heel vreemd). Rond 9 maanden begon het weer te groeien, op haar eerste verjaardag was het alweer behoorlijk wat maar nog wel ongelijk en inmiddels heeft ze een enorme bos met krullen, zowel bovenop als achterop :) . Helemaal kaal is ze nooit geweest

3. Eylem

Eylem Niet meer actief

Even ter illustratie....het minste haar wat ze had rond 8 maanden en heur haar vanochtend :)

4. mamavanlucas10

mamavanlucas10 Actief lid

14 jul 2011
    399
    0
    0
    Ons zoontje bleef zijn nesthaar houden tot een maandje of 5 oud.Toen waren er dus ook weer nieuwe haren bijgegroeid en knipte ik de lange uitstekende haren bovenop weg (hanekam gemaakt)

Toen hij 8 maanden oud was eerste keer naar de kapper Groeide zo hard dat haar.Had een matje in zijn nej en over zijn oren en in zijn ogen hangen al het haar.Dus lekker 1 cm stekels laten knippen en nu is eht dus weer (na 1 maand) onderweg naar zijn ogen.Stekels gaan nog wel omhoog maar alleen met goede gel.

Kale plek is ook al weg sinds 7 maandne oud.Hij was wel een buikslaper vanaf 4 weken oud dus kale plek heeft hij tot maand 4 gehad.

Nu met 9 maanden oud geweest is het weer een flinke bos ana het worden.Denk dat ik rond zijn eerste verjaardag weer eens wat bij laat knippen.

Kan dus alle kanten uit.Hier vond ik de haartjes ook terug in het bedje enz maar is nooit uitgedund geweest ondanks de uitvallende haartjes.

5. misa

misa Niet meer actief

Hier ook uitval na een paar maandjes.. Ooh wat vond ik dat jammer!! Maar hij is niet helemaal kaal geworden en het groeit alweer heel erg aan!

6. JBM1985

JBM1985 Actief lid

17 mrt 2009
    362
    0
    0
    @ Eylem: Wat een knappe meid heb je zeg! En wat leuk die krulletjes!
    Hier heeft pappa ook krulletjes en ik slag in mijn haar maar ons mannetje heeft zo stijl haar als wat!

Hij is echt met een bos haar geboren het zat toen al over zijn oren en een matje in zijn nek en het was gelijk donderblond (meestal zwart zei verloskundige dit had ze nog nooit gezien zei ze)!
    Nu dunt hij dus uit en is inmiddels een tikkeltje oranje geworden maar dat was ik ook als baby en ik hoop ook dat hij niet helemaal kaal word, lijkt me ineens zo raar omdat je dat helemaal niet gewent bent!

7. Noek86

Noek86 Actief lid

9 jun 2010
    389
    0
    16
    Brabant
    Hier hetzelfde! Alleen dan niet bovenop het hoofdje maar meer achter bij haar nekje. Ze is trouwens wel een buikslaper...

8. Baddie

Baddie Actief lid

26 apr 2009
    120
    0
    0
    Hier ook. Zoontje is geboren met veel donkere haartjes,dat zelfs op zijn oortjes zat!
    Maar eigenlijk met een week of 8 begon hij langzaam zijn haartjes te verliezen,en leek het net een opaatje. Alleen aan de zijkanten bleef het haar nog zitten,en bovenop was alles weg.
    Maar dat groeide ontzettend snel weer aan.
    Nu is hij 5 maanden,en zijn haarkleur is wel een stuk lichter geworden..

Deel Deze Pagina